Snottet baby :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Sakris

kamtok skriver:

Hvis I skal ud og flyve vil jeg klart anbefale spray'en, den kommer jo ligesom op og løsner helt oppe igennem, hvor dråberne har lidt sværere ved at komme helt op.

Giv hende gerne 2 gange her i løbet af dagen og så giv hende lige inden flyet letter og igen inden I begynder nedflyvningen til landing.

Og husk for guds skyld flaske og sutter...

Jep flaske og sutter plus en brik nan er pakket. Det er første gang vi skal flyve, hvor jeg ikke kan amme. Vi skal kun fra Aalborg til KBH. De andre 4 gange vi er fløjet er gået rigtig fint. Så håber bare denne gang også gør det. Ellers er det som sagt gudskelov ikke så langt. Kan man godt komme igennem security med saltvand? Må lige ringe til SAS og høre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Maja_4000

Som andre skriver : Saltvand ! .. Og helst på spray .. Det synes jeg i hevrt fald er MEGET nemmere at styre

God bedring med hende - Og god flyvetur ;D

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

Og jeg tror godt du må have saltvand med .. Er det ikke under 100 ml man gerne må ? Eller 150 måske  Men så meget er der jo slet ikke i (:

Anmeld

10. juni 2011

serinasmor

Hejsa

ja du må gerne have saltvand med i flyveren ... det kommer i bittesmå pippetter (men det har du nok set nu ) så det er intet problem ...

det vil nok være smart at have en næsesuger også .. så små børn kan ikke finde ud af at puste og dermed pudse næse ... så en næsesuger er den eneste måde at få snottet ud af næsen ...

Nu ved jeg ikke om du i forvejen har stofbleer med overalt (det havde vi selv) men hvis ikke ville jeg pakke en i håndbagagen ... så har du noget (og nok) til at tørre det værste snot væk med på turen - og i ventetiden osv ...

håber flyveturen kommer til at gå glat som altid .. og god tur til kbh

serinasmor

Anmeld

10. juni 2011

Maja88

Sofia skriver:

Alfred er også blevet snottet! Jeg har en bog under sengen så han ligger med hovedet hævet og så drypper jeg næsen med saltvand, som opløser snot. Modermælk skulle virke bedst, men jeg ammer ikke så har ikke den mulighed. God bedring til hende

min lille baby på 3 måneder er også forkølet...

skal man sprøjte modermælk op i næsen siger du??? og hvordan fungerer det lige???

Anmeld

10. juni 2011

Sofia

Maja88 skriver:

min lille baby på 3 måneder er også forkølet...

skal man sprøjte modermælk op i næsen siger du??? og hvordan fungerer det lige???

Da jeg ikke selv ammer har jeg ikke prøver med modermælk jeg bruger saltvand.. men modermælk skulle være rigtig godt. hvordan man lige rammer næsen ved jeg ikke, ellers kan du måske malke ud og "hælde" det op.

Anmeld

10. juni 2011

Maja88

Sofia skriver:

Da jeg ikke selv ammer har jeg ikke prøver med modermælk jeg bruger saltvand.. men modermælk skulle være rigtig godt. hvordan man lige rammer næsen ved jeg ikke, ellers kan du måske malke ud og "hælde" det op.

lyder lidt ubehageligt men er da et forsøg værd,

Anmeld

10. juni 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Og jeg tror godt du må have saltvand med .. Er det ikke under 100 ml man gerne må ? Eller 150 måske  Men så meget er der jo slet ikke i (:

Købte også en spray. Det ser ud til at lette, men hold op hvor blev hun gal på mig. Fandt også lige ud af at man godt må have det med under 100ml :-)

Anmeld

10. juni 2011

Sakris

Hejsa

ja du må gerne have saltvand med i flyveren ... det kommer i bittesmå pippetter (men det har du nok set nu ) så det er intet problem ...

det vil nok være smart at have en næsesuger også .. så små børn kan ikke finde ud af at puste og dermed pudse næse ... så en næsesuger er den eneste måde at få snottet ud af næsen ...

Nu ved jeg ikke om du i forvejen har stofbleer med overalt (det havde vi selv) men hvis ikke ville jeg pakke en i håndbagagen ... så har du noget (og nok) til at tørre det værste snot væk med på turen - og i ventetiden osv ...

håber flyveturen kommer til at gå glat som altid .. og god tur til kbh

serinasmor

Vi har købt en spray, men den er under 100ml, så den må vi godt have med. En næsesuger har vi allerede, brugte den her til morgen, uden held. Ved brug sammen med saltvand er det dog noget andet :-) Men hun blev godt nok også gal!

Og tak. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.