hvor sælger i mest henne af jeres ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Troldepussen

musse1 skriver:

det er da af også en god ide, nu du har valgt og give det væk ærgeligt mødrehjælpen ligger så langt fra dig så.

Ja det er træls, har lige været inde og tjekke det tager mig 2 timer i bil at komme der over ifølge kraks... Men den tager jo ikke højde for vejarbejde...

Synes dælme bare at det er meget langt at køre, for det er jo heller ikke helt billigt i benzin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

musse1

Troldepussen skriver:

Ja det er træls, har lige været inde og tjekke det tager mig 2 timer i bil at komme der over ifølge kraks... Men den tager jo ikke højde for vejarbejde...

Synes dælme bare at det er meget langt at køre, for det er jo heller ikke helt billigt i benzin

ja det er jo langt, men så er det godt der er genbrugen .

Anmeld

10. juni 2011

Troldepussen

musse1 skriver:

ja det er jo langt, men så er det godt der er genbrugen .

Det er rigtigt synes bare mødrehjælpen ville have mere glæde af det, frem for Frelsens Hær

Anmeld

10. juni 2011

mbb

Her håber jeg at sælge en masse til det kommende Børnebazar til efteråret.. jeg syntes det er så bøvlet at sælge over nettet måske bare mig? så hellere en hyggelig eftermiddag (3 timer) sammen med en masse andre shoppeglade kvinder

Anmeld

10. juni 2011

Ina33

musse1 skriver:

ja da jeg har flere ting til salg som børnetøj, legetøj, brudekjole, bil ting osv. vil jeg hører jer, hvor sælger i jeres ting henne ?

her syns jeg selv, jeg for solgt mest på dba, har også nogle af tingene til salg i guloggratis, her inde, mm. har prøvet trendsales, men syns den virker lidt besværlig.

Jeg bruger guloggratis, det er den side der fungerer bedst for mig.

Jeg er dog blevet lidt doven, og rigtig meget ryger til genbrug...

Anmeld

10. juni 2011

musse1

Loppe skriver:

Jeg bruger guloggratis, det er den side der fungerer bedst for mig.

Jeg er dog blevet lidt doven, og rigtig meget ryger til genbrug...

okay, jeg må indrømme jeg ik har brugt så meget tid på guloggratis, da jeg ik syns tingene bliver solgt der inde, syns det nemmere ryger på dba.men lidt sjovt at se, hvor i andre sælger, og hvor i syns det går nemmest

Anmeld

10. juni 2011

musse1

mbb skriver:

Her håber jeg at sælge en masse til det kommende Børnebazar til efteråret.. jeg syntes det er så bøvlet at sælge over nettet måske bare mig? så hellere en hyggelig eftermiddag (3 timer) sammen med en masse andre shoppeglade kvinder

det lyder da super hyggeligt er det så en bod du har eller?

Anmeld

10. juni 2011

mbb

musse1 skriver:

det lyder da super hyggeligt er det så en bod du har eller?

både og jeg har selv en stand, men skal have en til at stå ved den, da det er mig der er initeritivtager af Børnbazaren

lige fra opstart af reklame facebook, flyers, annonce i avisen, sørge for lidt underholdning til børnene.. Pt. har jeg fået sponsoreret (af Hipp)en masse (100 stk) hagesmække og balloner på pinde til selve dagen.. Der kommer også en fotograf ved en af standene, og en butik Den lille fe holder ophørsudsalg  på Noa noa  pigetøj, øko tøj fra Serendipity og Petitlilo , Samt hjemmesko og vinterstøvler fra Arautorap 50 % på alt.

Lige nu køre jeg et samarbejde med BABYRUM.DK hvor man har mulighed for at vinde et gavekort til BABYRUM.DK hvis man går ind og trykker "syntes godt om" opslag med konkurrencen på samt BABYRUM.DK og trykker del så den bliver slået op på væggen (sin profil)

Anmeld

11. juni 2011

musse1

mbb skriver:

både og jeg har selv en stand, men skal have en til at stå ved den, da det er mig der er initeritivtager af Børnbazaren

lige fra opstart af reklame facebook, flyers, annonce i avisen, sørge for lidt underholdning til børnene.. Pt. har jeg fået sponsoreret (af Hipp)en masse (100 stk) hagesmække og balloner på pinde til selve dagen.. Der kommer også en fotograf ved en af standene, og en butik Den lille fe holder ophørsudsalg  på Noa noa  pigetøj, øko tøj fra Serendipity og Petitlilo , Samt hjemmesko og vinterstøvler fra Arautorap 50 % på alt.

Lige nu køre jeg et samarbejde med BABYRUM.DK hvor man har mulighed for at vinde et gavekort til BABYRUM.DK hvis man går ind og trykker "syntes godt om" opslag med konkurrencen på samt BABYRUM.DK og trykker del så den bliver slået op på væggen (sin profil)

det lyder da rigtig hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.