hvor sælger i mest henne af jeres ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

musse1

ja da jeg har flere ting til salg som børnetøj, legetøj, brudekjole, bil ting osv. vil jeg hører jer, hvor sælger i jeres ting henne ?

her syns jeg selv, jeg for solgt mest på dba, har også nogle af tingene til salg i guloggratis, her inde, mm. har prøvet trendsales, men syns den virker lidt besværlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Troldepussen

musse1 skriver:

ja da jeg har flere ting til salg som børnetøj, legetøj, brudekjole, bil ting osv. vil jeg hører jer, hvor sælger i jeres ting henne ?

her syns jeg selv, jeg for solgt mest på dba, har også nogle af tingene til salg i guloggratis, her inde, mm. har prøvet trendsales, men syns den virker lidt besværlig.

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke sælger tøj/legetøj..... Jeg giver det til genbrug, da jeg ikke kender nogen der kan bruge det....

Havde det ikke været fordi at den nærmeste Mødrehjælp ligger helt i Odense, havde jeg givet det til dem...

Anmeld

10. juni 2011

Fenja09

Lige pt. har jeg ikke rigtig noget til salg, men har solgt ekstremt meget på Trendsales og det er nok også den side jeg helst bruger, hvis jeg skal have solgt ud. DBA og GulogGratis er også gode sider at sælge på synes bare der går længere tid før salg.

/Fenja

Anmeld

10. juni 2011

musse1

Fenja09 skriver:

Lige pt. har jeg ikke rigtig noget til salg, men har solgt ekstremt meget på Trendsales og det er nok også den side jeg helst bruger, hvis jeg skal have solgt ud. DBA og GulogGratis er også gode sider at sælge på synes bare der går længere tid før salg.

/Fenja

kunne da være, at jeg alligevel skulle prøve at give den side en chance, og sætte mig ind i den

Anmeld

10. juni 2011

maryjane

Har solgt MEGET i årenes løb på trendsales. Har også solgt lidt ting over DBA, og gul og gratis.

Anmeld

10. juni 2011

musse1

Troldepussen skriver:

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke sælger tøj/legetøj..... Jeg giver det til genbrug, da jeg ikke kender nogen der kan bruge det....

Havde det ikke været fordi at den nærmeste Mødrehjælp ligger helt i Odense, havde jeg givet det til dem...

det er da af også en god ide, nu du har valgt og give det væk ærgeligt mødrehjælpen ligger så langt fra dig så.

Anmeld

10. juni 2011

Fenja09

musse1 skriver:

kunne da være, at jeg alligevel skulle prøve at give den side en chance, og sætte mig ind i den

Jeg synes i hvert fald at man får solgt ret godt ud på den side - det koster så penge, hvis man ønsker at have mere end 5 annoncer - dog har jeg tjent beløbet ind mange gange

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

musse1 skriver:

synes også trendsales virker lidt uoverskueligt så holder mig til baby.dk og dba

Anmeld

10. juni 2011

Lunae

Jeg har solgt en masse på trendsales gennem tiden, men på det sidste har jeg faktisk fået solgt det meste herinde! Jeg har også solgt en del på dba og guloggratis, men det har mest været møbler! Tøj er bedst at sælge her eller på ts

Anmeld

10. juni 2011

musse1

kiwilouise skriver:

synes også trendsales virker lidt uoverskueligt så holder mig til baby.dk og dba

altid noget det ik kun er mig som syns trendsale virker sådan.

men lyder til det er de 3 sider folk bruger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.