Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Århrhrhh total nuttet blerøv i de shorts Hvor mange penge-(som-jeg-heller-ikke-har)koster de ?
Århrhrhh total nuttet blerøv i de shorts Hvor mange penge-(som-jeg-heller-ikke-har)koster de ?
Jaaa, de er så fine De koster 129 i Noa Noa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Jaaa, de er så fine De koster 129 i Noa Noa
Orrrk... havde forventet flere hundrede kr... Pyyh... Så må man se om ikk børnepengene næste måned sku gå til dem, håber bare de har baby tøj i den i Næstved
Lou87 skriver: Orrrk... havde forventet flere hundrede kr... Pyyh... Så må man se om ikk børnepengene næste måned sku gå til dem, håber bare de har baby tøj i den i Næstved
Det har de, de fleste steder
Jeg bliver lige i tvivl om de koster 149 Anyway, er det jo ikke en formue og de er SÅ skønne -Det er alt deres tøj
132319 skriver: Det har de, de fleste steder Jeg bliver lige i tvivl om de koster 149 Anyway, er det jo ikke en formue og de er SÅ skønne -Det er alt deres tøj
Okay.. håber jeg..Og nej de små kroner er ikk den store forskel Jeg har kun en enkel kjole derfra vi har fået i gave, men den er også rigtig fin.. har ikk rigtig selv været derinde..Er ikk så meget til deres tøj i min str, så har ikk tænkt over baby tøjet, men begynder jeg da bestemt og tænke på nu
Lou87 skriver: Okay.. håber jeg..Og nej de små kroner er ikk den store forskel Jeg har kun en enkel kjole derfra vi har fået i gave, men den er også rigtig fin.. har ikk rigtig selv været derinde..Er ikk så meget til deres tøj i min str, så har ikk tænkt over baby tøjet, men begynder jeg da bestemt og tænke på nu
Babytøjet er så fint, til overkommelige priser og i lækker kvalitet. Alt det tøj Kamille har derfra, er brugt meget og det ses faktisk slet ikke
132319 skriver: Babytøjet er så fint, til overkommelige priser og i lækker kvalitet. Alt det tøj Kamille har derfra, er brugt meget og det ses faktisk slet ikke
Oki godt og vide
132319 skriver: Du bliver altså lige nød til at se disse bonus-billeder
Du bliver altså lige nød til at se disse bonus-billeder
Neeeej hvor er hun dog yndig!! Også med bukserne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128