dorthemus -Så er der billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

132319

dorthemus skriver:

Det er egentlig meget sigende at initialerne er BUY

Hahahahaha, ja det har jeg da slet ikke tænkt over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

sne190810

dorthemus skriver:

Åhh Louise, haha...har det på samme måde...hvorfor  har jeg købt så meget velour??!!!! Ihhhh!!

Har heller ingen penge, men ungen skal jo have tøj hun ikke dør af varme i....måske man sku inde saksen frem

ARh men for satan .. Jeg er ved at DRUKNE i langærmede bodyer!

Jeg kunne altså snildt finde på det, at klippe lidt. For hun kan jo ikke passe dem efter sommeren alligevel? (Forhåbentlig ikke )

Jeg har meldt mig til Katvig lagersalg i næste uge, og jeg har ingen ide til hvorfor!!! Jeg har jo ingen penge, haha .. Men tror det er fordi jeg i et sølle øjeblik håber, håber, håber at jeg lige har overskud på kontoen den dag, og finder nogle sommerdragter i liiiige den str. jeg skal bruge, SAMT at de ikke koster mere end 25 kr. stk.  

Nooooot ...

Anmeld

9. juni 2011

sne190810

132319 skriver:

Hehe, men hvis hun har mange langærmede er det da bare det du skal gøre 

Ihh, hvis jeg havde råd i denne måned, var jeg med på en shoppetur i Noa Noa -Men ak, jeg må tage en slapper frem til BUY i juli 

Læs min svar til Dorthemus

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Jeg kunne altså snildt finde på det, at klippe lidt. For hun kan jo ikke passe dem efter sommeren alligevel? (Forhåbentlig ikke )

Jeg har meldt mig til Katvig lagersalg i næste uge, og jeg har ingen ide til hvorfor!!! Jeg har jo ingen penge, haha .. Men tror det er fordi jeg i et sølle øjeblik håber, håber, håber at jeg lige har overskud på kontoen den dag, og finder nogle sommerdragter i liiiige den str. jeg skal bruge, SAMT at de ikke koster mere end 25 kr. stk.  

Nooooot ...

Fnis  Det håber jeg så for dig...jeg skal under ingen omstændigheder til noget-som-helst-lagersalg...har lige set min konto...GYYYYYYYYYS

Anmeld

9. juni 2011

132319

sne190810 skriver:

Nooooot ...

Er du også medlem af Børn i Byen?

Jeg har også meldt mig til men jeg bliver NØD til at blive hjemme. Må få farmand til at sværge på at han NÆGTER at tage ungerne, for at jeg kan komme afsted 

Deres tøj er lækkert men ak, de ligger altid deres lagersalg når min konto er støvsuget 

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

132319 skriver:

Hahahahaha, ja det har jeg da slet ikke tænkt over 

Anmeld

9. juni 2011

sne190810

132319 skriver:

Er du også medlem af Børn i Byen?

Jeg har også meldt mig til men jeg bliver NØD til at blive hjemme. Må få farmand til at sværge på at han NÆGTER at tage ungerne, for at jeg kan komme afsted 

Deres tøj er lækkert men ak, de ligger altid deres lagersalg når min konto er støvsuget 

Ja, det er jeg nemmerlig .. Og har set frem til lige netop deres lagersalg i laaang tid.   Haha

Jeg må virkelig finde på noget for at finde nogle gemte penge et sted. Eller håbe på nogle har lyst til at sponsere lidt sommertøj til deres yndlingsbaby ... Mormor, farmor, anyone?

Anmeld

9. juni 2011

132319

sne190810 skriver:

Ja, det er jeg nemmerlig .. Og har set frem til lige netop deres lagersalg i laaang tid.   Haha

Jeg må virkelig finde på noget for at finde nogle gemte penge et sted. Eller håbe på nogle har lyst til at sponsere lidt sommertøj til deres yndlingsbaby ... Mormor, farmor, anyone?

Jeg har i 3½ år bandet over ikke at kunne finde noget drengetøj til min søn og sukket over alt det fine pigetøj der altid er til deres lagersalg! -Også ligger de lagersalget midt i en "Vi-vælter-lige-regninger-ned-over-Matilde-regn" -ORK! 

Her er der desværre hverken en mormor eller farmor til de kære små så jeg må spændt vente til det næste lagersalg -Håber at du finder en sponser! 

Anmeld

11. juni 2011

132319

dorthemus skriver:

Nej hvor er de yndige  Måske man sku en tur i frederiksberg Centret og lure

Du bliver altså lige nød til at se disse bonus-billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

132319 skriver:

Du bliver altså lige nød til at se disse bonus-billeder 

Århrhrhh total nuttet blerøv i de shorts

Hvor mange penge-(som-jeg-heller-ikke-har)koster de ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.