Dåbsattest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

ledermus

Jeg har ikke skullet bruge dåbsattest til noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

2babygirls

Thereseh skriver:

Jeg er lige ved at pakke tasken, og så står der i nogle bøger at man skal ha' mors og fars dåbsattest med? Min er et sted i en kasse, nede hos min mor...min kærestes er et sted i Jylland, nok på loftet eller sådan noget, hos svigerforældrene 

Er det meget vigtigt at ha' dem med??

vi havde både dåbs og ægteskabs attest med og de hverken spurgte eller så dem.. fødte på skejby

Anmeld

9. juni 2011

Valle81

Thereseh skriver:

Jeg er lige ved at pakke tasken, og så står der i nogle bøger at man skal ha' mors og fars dåbsattest med? Min er et sted i en kasse, nede hos min mor...min kærestes er et sted i Jylland, nok på loftet eller sådan noget, hos svigerforældrene 

Hey hey:0)

Nu har jeg fået tre børn, og jeg har hverken ved fødsel, omsorgserklæring ( hvis man ikke er gift), navngivning eller andet skulle vise dåbsattest:0)

Anmeld

9. juni 2011

Den lykkelige

Vi havde ikke fået afvide vi skulle have dem med.. og der blev ikke spurgt efter dem.. og vi er ikke gift og skulle ikke bruge den da vi skulle sende den fælles forældre myndigheds blanket.. har aldrig hørt om det og sidder lige sammen med 5 andre tøser nu.. de har alle født og har ikke skulle bruge det..

Anmeld

9. juni 2011

K&S

Thereseh skriver:

Vi havde intet med og der var ingen, der spurgte om det

Anmeld

9. juni 2011

Kløver

Thereseh skriver:

Jeg troede også de skulle medbringes, men skal man ikke, man skal bare have faderskabserklæringen med hvis man ikke er gift og omsorgs og ansvarserklæringen

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

Jeg spurgte min jm , og hun gloede på mig som om jeg var idiot :b Så det er ikke nødvendigt på Roskilde Sygehus i hvert fald

Anmeld

9. juni 2011

Thereseh

Ha ha, ok. Jamen så lader jeg være med at stresse over det ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.