Dåbsattest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Thereseh

Jeg er lige ved at pakke tasken, og så står der i nogle bøger at man skal ha' mors og fars dåbsattest med? Min er et sted i en kasse, nede hos min mor...min kærestes er et sted i Jylland, nok på loftet eller sådan noget, hos svigerforældrene 

Er det meget vigtigt at ha' dem med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Chris86

Det er jeg ret sikker på det er Jeg manglede os min, men kontaktede bare præsten der hvor jeg er døbt og nogle dage senere kom kopien.. Så det kunne i evt. også bare

Anmeld

9. juni 2011

bøgelund

vi havde ikke noget med, og det blev ikke nævnt..

Anmeld

9. juni 2011

EmOssA

Thereseh skriver:

Jeg er lige ved at pakke tasken, og så står der i nogle bøger at man skal ha' mors og fars dåbsattest med? Min er et sted i en kasse, nede hos min mor...min kærestes er et sted i Jylland, nok på loftet eller sådan noget, hos svigerforældrene 

man bruger det ikke,.

Anmeld

9. juni 2011

LC

Jeg vidste ikke man skulle have dem med. Der var heller ikke nogle der efterspurgte det på sygehuset.

Så tror det er rimeligt ligemeget.

Men hvis det er kan du bare ringe til det nærmeste kirkekontor, så kan du få dem til at udskrive en ny.

Anmeld

9. juni 2011

FrkLarsen

Vi havde intet med. :-) 

Der blev heller ikke spurgt efter den. 

Anmeld

9. juni 2011

tinasmor

Thereseh skriver:

Ikke til fødslen. Men hvis I ikke er gift skal de sendes ind sammen med en erklæring senest 14 dage efter fødslen (hæng mig ikke op på hvor mange dage det er)

Anmeld

9. juni 2011

Chris86

Det vel fordi de så regner med man selv melder det ved kommunen?

Anmeld

9. juni 2011

Angelspot

Det skal du ikke bruge til fødslen, men til fødselsanmeldelsen. Så du må hellere få fat i dem alligevel

Anmeld

9. juni 2011

marloutti

Thereseh skriver:

Vi havde vores med, men ingen spurgte til det... Vi har også udfyldt ansvar og omsorgserklæring, der skulle vi heller ikke bruge dem... Hvis jordemoderen anmelder fødslen, tror jeg ikke, det er nødvendigt med de dåbsattester...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.