NÆGTER at spise eller drikke i dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

merle2010

Anne85 skriver:

Åh hvor er det synd  Hvad siger pædagogerne til det?

Det "sjove" er jo at Nynne egentlig virker glad for dp moderen - giver hende krammere og vil meget gerne hænge ved hende - så det er jo ikke fordi hun har set sig sur på hende

Årh - får helt ondt i hjertet når jeg tænker på din datter - kan du ikek rådføre dig med din sundhedsplejerske? Det har jeg allerede overvejet og her har det kun stået på i 4 dage

pædagogerne gør alt for at opmuntre hende til at spise og drikke.. men intet virker.. de ved ikke hvad de skal gøre 

og det ved jeg heller ikke... er virkelig i syv sind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Peps

Anne85 skriver:

Hvor er du bare sød  Desværre har vi lidt travlt med indkøring  Havde pladsen fra 1. juni og jeg skal starte d. 15. juni - men med weekend og 2 x helligdag har det faktisk kun givet 7 dage til indkøring  Der er ingen tvivl om at det også kan være en del af problemet - at vi har måtte gå lidt aggressivt til værks med indkøring - men det kan desværre ikke gøres anderledes.

Det bar du havde der opførte sig på samme måde - hvor længe varede det? Og hvad gjorde I?

Uhh ja, det er en rigtig dum tid med alle de helligdage  Der bliver nogle lange pauser.

Jeg tilbød barnet forskellig slags mad, så ofte jeg kunne, og lød det tage det, som barnet ville have. Godt nok et være svineri, men nogle gange er det fint, at de får lov at lege lidt med maden, for ligesom at finde spændingen i det. Ikke fordi at der ikke er regler hos mig, for der er der selvfølgelig. Men igang imellem må man gå ud over ens egne grænser, hvis det hjælper barnet.

Det varede et par uger og så begyndte barnet selv at følge med de andre børn. Det blev spændende, at gøre som de andre. Børn er jo nogle rigtig små efterabere  

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

Peps skriver:

Uhh ja, det er en rigtig dum tid med alle de helligdage  Der bliver nogle lange pauser.

Jeg tilbød barnet forskellig slags mad, så ofte jeg kunne, og lød det tage det, som barnet ville have. Godt nok et være svineri, men nogle gange er det fint, at de får lov at lege lidt med maden, for ligesom at finde spændingen i det. Ikke fordi at der ikke er regler hos mig, for der er der selvfølgelig. Men igang imellem må man gå ud over ens egne grænser, hvis det hjælper barnet.

Det varede et par uger og så begyndte barnet selv at følge med de andre børn. Det blev spændende, at gøre som de andre. Børn er jo nogle rigtig små efterabere  

Tror ikke min dagplejemor tilbyder hende noget på tidspunkter hvor de andre ikke spiser  Men ved at hun tilbyder hende alt muligt forskelligt - har endda købt avocado og rejer fordi jeg sagde hun elskede avocado - men også det nægtede hun at spise.

Sårn noget som vandmelon ÆDER hun også løs af herhjemme - ikke at det mætter meget, men så får hun da noget væske - ville det være forkert at tage det med til hende? Kan jo bare tage nok med til at der også er til de andre børn

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

merle2010 skriver:

pædagogerne gør alt for at opmuntre hende til at spise og drikke.. men intet virker.. de ved ikke hvad de skal gøre 

og det ved jeg heller ikke... er virkelig i syv sind

Ej hvor er det bare synd  Stakkels lille pige

Anmeld

9. juni 2011

Peps

Anne85 skriver:

Tror ikke min dagplejemor tilbyder hende noget på tidspunkter hvor de andre ikke spiser  Men ved at hun tilbyder hende alt muligt forskelligt - har endda købt avocado og rejer fordi jeg sagde hun elskede avocado - men også det nægtede hun at spise.

Sårn noget som vandmelon ÆDER hun også løs af herhjemme - ikke at det mætter meget, men så får hun da noget væske - ville det være forkert at tage det med til hende? Kan jo bare tage nok med til at der også er til de andre børn

Det er jo selvfølgelig svært at vide, hvilke regler din dagplejer har.

Men jeg ville da blive glad for, at du kom med noget, som du ved at hun elsker. Så nej, jeg synes ikke at det ville være forkert. Tvært imod rigtig fint

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

Peps skriver:

Det er jo selvfølgelig svært at vide, hvilke regler din dagplejer har.

Men jeg ville da blive glad for, at du kom med noget, som du ved at hun elsker. Så nej, jeg synes ikke at det ville være forkert. Tvært imod rigtig fint

Det skal bare ikke virke som om jeg er utilfreds med det hun serverer for det er jeg bestemt ikke - hun disker op med alt muligt lækkert

Anmeld

9. juni 2011

Peps

Anne85 skriver:

Det skal bare ikke virke som om jeg er utilfreds med det hun serverer for det er jeg bestemt ikke - hun disker op med alt muligt lækkert

Det tror jeg altså heller ikke at hun vil tænke. Jeg vil nærmere kalde det et samarbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.