Tosset på vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ja det er sgu irriterende. hvordan kan det være at vuggestuen siger det ene og gør det andet... det er fanme underligt.. har de et dårligt øje til dig ?

efter hvad jeg ved, har de måske et lidt dårligt øje til mig.. de ved jo at jeg har en psykisk diagnose, og det kører de meget på.. men jeg er altså rask nu.. synes de har optrådt MEGET uproffesionelt.. og sagde også at de gerne ville have et koordinerende møde med kommunen og os hvis der blev nogen problemer.. de kunne vidst godt se at de havde været uproffesionelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

efter hvad jeg ved, har de måske et lidt dårligt øje til mig.. de ved jo at jeg har en psykisk diagnose, og det kører de meget på.. men jeg er altså rask nu.. synes de har optrådt MEGET uproffesionelt.. og sagde også at de gerne ville have et koordinerende møde med kommunen og os hvis der blev nogen problemer.. de kunne vidst godt se at de havde været uproffesionelle

ej hvor irriterende.! altså at de skal være SÅ personlige imod en. hvor meget kender de en altså man aflevere sit barn og man henter sit barn.!!

Anmeld

9. juni 2011

DLM

Anonym skriver:

det er fordi min datter lider meget af diarre og opkast, men det er fordi hun er mælkeallergiker, og fandt ud af til mødet at vuggestuen giver hende mælk selvom jeg utrykkeligt har sagt at hun intet mælk må få... så istedet for at indrømme DERES fejl, skød de skylden på os

jo der stod at vi var gode til at holde hende hjemme når hun var syg, holde fridage med hende, vi var samarbejdsvillige og at hun var i en rivende udvikling i øjeblikket...

men stadig mest negativt...

Det er simpelthen for ringe at de giver hende mælk når hun ikke må, det er simpelthen ikke godt nok.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Det er simpelthen for ringe at de giver hende mælk når hun ikke må, det er simpelthen ikke godt nok.

ja det er MEGET for dårligt.. det sagde jeg osse til dem.. det er nok derfor hun er så ked.. hun får da ondt i maven åårhhh mit hjerte bløder...

Anmeld

9. juni 2011

Nemesis

har du fået en lægeudtalelse om at hun er mælkeallergiiker?? For ellers skal de faktisk ikke tage hensyn.

Det med at de fortæller jer et og så skriver noget andet til kommunen ville jeg simpelthen ikke acceptere. Jeg ville insisitere på et fælles møde og have en forklaring.

Dernst er jeg faktisk ikke sikker på jeg ville have tiltro til den institution igen..tror simpelthen ikke jeg ville stole på dem.

Hvis den sidste undersøgelse er under et år gammel ville jeg også henvise til at i har været vurderet og blev anerkendt som gode forældre og at vuggestuen derfor må have et andet problem.

Kan godt forstå du er tosset.

Sisse

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

har du fået en lægeudtalelse om at hun er mælkeallergiiker?? For ellers skal de faktisk ikke tage hensyn.

Det med at de fortæller jer et og så skriver noget andet til kommunen ville jeg simpelthen ikke acceptere. Jeg ville insisitere på et fælles møde og have en forklaring.

Dernst er jeg faktisk ikke sikker på jeg ville have tiltro til den institution igen..tror simpelthen ikke jeg ville stole på dem.

Hvis den sidste undersøgelse er under et år gammel ville jeg også henvise til at i har været vurderet og blev anerkendt som gode forældre og at vuggestuen derfor må have et andet problem.

Kan godt forstå du er tosset.

Sisse

vi har lægens ord på at hun ikke kan tåle mælk.. undersøgelsen er under 1 år gammel, så synes osse de er urimelige..

jeg er så tosset, har SLET ikke sovet i nat.. har bare siddet og kigget ud i luften.. er bare så rasende..

hvorfor skal de absolut være sådan efter os.. aaarrhhhgggg

Anmeld

9. juni 2011

Nemesis

Anonym skriver:

vi har lægens ord på at hun ikke kan tåle mælk.. undersøgelsen er under 1 år gammel, så synes osse de er urimelige..

jeg er så tosset, har SLET ikke sovet i nat.. har bare siddet og kigget ud i luften.. er bare så rasende..

hvorfor skal de absolut være sådan efter os.. aaarrhhhgggg

hvis i har lægens ord og det er afleveret til vuggestuen så synes jeg faktisk at du skulle slå ned, på det faktum at vuggestuen ikke har været i stand til at imødegå din datters allergi og dermed trivsel.

Her har der heldigvis ALDRIG været noget som helst og de få gange hun ved et uheld har fået noget med mælk har de sagt det til os.

I må stadig have en sagsbehandler på kommunen som har fået det brev, så ring til hende og sig du gerne vil have et møde hvor hun og vuggestuen deltager. Fortæl hvordan du oplever dette her.

Sisse

Anmeld

9. juni 2011

LSU

Anonym skriver:

vi var til 3 mdr samtale sidste måned hvor pædagoger sagde alt var i den skønneste orden.. Så får vi fandme en udtalelse af dem sidste uge hvor der står lort på lort på lort om vores barn. hun var ikke alderssvarende motorisk eller finmotorisk, at hun ikke kan lide fysisk kontakt, at vi ikke giver hende alsidig og sund kost, at jeg ikke har overskud til hende at hun ikke kan mærke sig selv og ikke har noget pludresprog.. jeg blev virkelig CHOKERET over den udtalelse...

íNTET AF DET PASSER... hun er nøjagtig som hun skal være..

har været til møde med vuggestuen idag, og de fik hele smøren.. jeg var RASENDE.. det er deres pligt at fortælle om deres bekymringer når vi er til samtale og ikke stikke os en dårlig udtalelse de har sendt til kommunen..

jeg er bange for at miste min datter, bange for at skulle have pædagoger rendene i tide og utide bange for at de ikke tror på mine evner som mor..

hvorfor skal de være sådan efter mig fordi jeg engang havde en depression.. jeg er forarget og ikke mindst rigtig ked

jeg elsker min datter højere end ALT andet og gør alt for hende.. men det er bare ikke godt nok åbenbart

Pædagogerne i vuggestuen, skal indkalde jer til et møde FØR de sender en underretning til kommunen. I har krav på at få af vide, inden den er sendt, at de er bekymrede for jeres datter og derfor agter at reagerer på det.

Det synes jeg da bestemt også du skal påpege, særligt i forhold til at I jo netop lige har været til møde, hvor de ikke udtrykte nogle bekymringer.

herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.