Tosset på vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

vi var til 3 mdr samtale sidste måned hvor pædagoger sagde alt var i den skønneste orden.. Så får vi fandme en udtalelse af dem sidste uge hvor der står lort på lort på lort om vores barn. hun var ikke alderssvarende motorisk eller finmotorisk, at hun ikke kan lide fysisk kontakt, at vi ikke giver hende alsidig og sund kost, at jeg ikke har overskud til hende at hun ikke kan mærke sig selv og ikke har noget pludresprog.. jeg blev virkelig CHOKERET over den udtalelse...

íNTET AF DET PASSER... hun er nøjagtig som hun skal være..

har været til møde med vuggestuen idag, og de fik hele smøren.. jeg var RASENDE.. det er deres pligt at fortælle om deres bekymringer når vi er til samtale og ikke stikke os en dårlig udtalelse de har sendt til kommunen..

jeg er bange for at miste min datter, bange for at skulle have pædagoger rendene i tide og utide bange for at de ikke tror på mine evner som mor..

hvorfor skal de være sådan efter mig fordi jeg engang havde en depression.. jeg er forarget og ikke mindst rigtig ked

jeg elsker min datter højere end ALT andet og gør alt for hende.. men det er bare ikke godt nok åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

DLM

ej sikke en træls situation

Kan godt forstå du skældte dem ud. hvad ved de egentlig om hvad du giver din datter at spise? Det kan da heller ikke passe de slet ikke har noget positivt.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

ej sikke en træls situation

Kan godt forstå du skældte dem ud. hvad ved de egentlig om hvad du giver din datter at spise? Det kan da heller ikke passe de slet ikke har noget positivt.

det er fordi min datter lider meget af diarre og opkast, men det er fordi hun er mælkeallergiker, og fandt ud af til mødet at vuggestuen giver hende mælk selvom jeg utrykkeligt har sagt at hun intet mælk må få... så istedet for at indrømme DERES fejl, skød de skylden på os

jo der stod at vi var gode til at holde hende hjemme når hun var syg, holde fridage med hende, vi var samarbejdsvillige og at hun var i en rivende udvikling i øjeblikket...

men stadig mest negativt...

Anmeld

9. juni 2011

Isabella_mor

øv sikke en træls situation... men tror du ikke at hvis de vælger at besøge dig at de kan se at vuggeren har taget fejl...???

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

øv sikke en træls situation... men tror du ikke at hvis de vælger at besøge dig at de kan se at vuggeren har taget fejl...???

jo det håber jeg men min mand vil ikke gå med til en paragraf 50 undersøgelse.. han NÆGTER at skrive under.. men de må da til hver en tid komme og besøge os og se hvordan det går herhjemme.. gider bare ikke skulle VURDERES igen... sidst bestod vi med glans, så hvorfor sætte en ny undersøgelse igang.. kommunen er MEGET emsige her...

Anmeld

9. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

jo det håber jeg men min mand vil ikke gå med til en paragraf 50 undersøgelse.. han NÆGTER at skrive under.. men de må da til hver en tid komme og besøge os og se hvordan det går herhjemme.. gider bare ikke skulle VURDERES igen... sidst bestod vi med glans, så hvorfor sætte en ny undersøgelse igang.. kommunen er MEGET emsige her...

måske vil de gøre det værre for jer hvis det er at din mand nægter, for så kunne det jo ligne at i "skjuler" noget...? jo mere frivillig man er og arbejder sammen, jo bedre bliver resultatet... 

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Anonym skriver:

Jamen gud dog...

Hvorfor så lave en NY undersøgelse???

Hvilken kommune bor I i ?

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

måske vil de gøre det værre for jer hvis det er at din mand nægter, for så kunne det jo ligne at i "skjuler" noget...? jo mere frivillig man er og arbejder sammen, jo bedre bliver resultatet... 

ja det ved jeg godt.. men jeg kan ikke rykke ham... han står fast.. jeg har intet at skjule, vores datter trives og er en glad og mild pige.. vi er begge uddannede og arbejder... synes ærlig talt de skulle bruge deres ressourcer et andet sted...

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

mamalicious skriver:

Jamen gud dog...

Hvorfor så lave en NY undersøgelse???

Hvilken kommune bor I i ?

jeg ved ikke hvorfor de vil lave en ny undersøgelse synes osse det er mærkeligt.. kan ikke sige hvilken kommune jeg bor i er bare TRÆT af kommunen..

Anmeld

9. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja det ved jeg godt.. men jeg kan ikke rykke ham... han står fast.. jeg har intet at skjule, vores datter trives og er en glad og mild pige.. vi er begge uddannede og arbejder... synes ærlig talt de skulle bruge deres ressourcer et andet sted...

ja det er sgu irriterende. hvordan kan det være at vuggestuen siger det ene og gør det andet... det er fanme underligt.. har de et dårligt øje til dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.