Kofoed33 skriver:
Må man spørge hvornår du tabte/mistede den ene tvilling? Har endnu ikke snakket med nogle, som har oplevet det samme som jeg har, men mangler lidt nogen der kender forløbet efter.
Jada. Det var dog ret tidligt i forløbet, han havde sat sig på den forkerte side af livmoderen (fik aldrig bekræftet at det var en dreng, det er jeg bare sikker på på en eller anden måde).
Han kom ud som en almindelig SA, da jeg var ca. halvvejs med Anna. 'Heldigvis' hvis jeg kan sige det sådan, gik han selv til, så jeg ikke skulle opereres og risikere at miste Anna. Men jeg blev fulgt rimelig tæt i starten indtil de var sikre på, at Anna ville overleve. Hendes hjerteslag startede nemlig ret sent.
Egentlig var jeg ikke ked af det - Anna var længe undervejs, og jeg var bare lykkelig for at jeg var gravid. Men et stykke tid efter fødslen blev jeg nødt til, at få hjælp, fordi jeg blev ved med, at drømme om ham. Jeg kunne jo ikke begrave ham, så jeg blev nødt til, at gennemføre et ritual, så jeg kunne sige farvel. Meget underligt, han nåede jo ikke rigtigt at blive til noget....
Anmeld