Jeg har gennemlevet en situation meget lig din. Dvs at da jeg var gravid med mit foerste barn blev min mand arbejdsloes og vi blev enige om at det var en god idé at han tog udenlands for at laere sprog. Han skulle saaledes vaere i Irland i 3 mdr, hvilket faldt sammen med sjette, syvende og ottende maaned af graviditeten, saadan nogenlunde. Han var hjemme et par gange og jeg var en enkelt gang i Irland.
Nu bor jeg i udlandet og havde ikke anden familie omkring mig, saa jeg maa indroemme at jeg synes det var rigtig haardt uden ham. Hormonerne rasede og jeg var tit ked af det og savnede ham rigtig meget.
Jeg er glad for at han fik chancen, men samtidig ville jeg ikke goere det om igen.
Men paa trods af hans fravaer er han meget knyttet til vores datter og paa den side har jeg ikke maerket noget. Som sagt var han jo arbejdsloes, saa han fik til gengaeld 2 mdr sammen med os hjemme da hun var foedt inden han fandt et nyt job. Og det tror jeg var meget mere vaerd end at vaere der under graviditeten, i forhold til at knytte baand.
Anmeld