Han spiser intet:o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

2babygirls

alberts mor<3 skriver:

han har ellers altid været alt ædende og spiser næsten mere end mig,

men nu er det snart en uge uden mad og det er ved at kunne ses på ham,

må hører læge imorgen

Ellers så ring til din SP... min læge lægger stort set det meste ansvar på vores SP, om hvad hun synes og så videre, da Madeleine blev ved med at knække på kurven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Isabella_mor

alberts mor<3 skriver:

der må jeg være dig svar skyldig, han har aldrig haft de såkaldte tigerspring og han er 9 mdr nu, han har været syg, men nu væmmes han ved at der kommer i nærheden af hans mund, han blev tjekket i mund, hals øre osv ved lægen og intet var at se,

øv.. min dreng har også i dag ikke villet spise særlig meget... kan det være vejret... ?? 

gider han heller ikke drikke vand?

Anmeld

9. juni 2011

miinimeal

Tina&Martin skriver:

Ellers så ring til din SP... min læge lægger stort set det meste ansvar på vores SP, om hvad hun synes og så videre, da Madeleine blev ved med at knække på kurven.

prøver lige lægen imorgen ellers må jeg ty til min SP har ikke haft SP siden dec så lægen har mere med albert at gøre (;

Anmeld

9. juni 2011

miinimeal

isabellamor skriver:

øv.. min dreng har også i dag ikke villet spise særlig meget... kan det være vejret... ?? 

gider han heller ikke drikke vand?

ka nemt være vejert men det har stået på siden fredag aften så imorgen er det en uge, 

men han er heldigvis ikek sløv eller noget,   tjo han drikker mest meget tynd saftevand, lægen mener han skal have tynd saftevand og ikke ren vand nu når han ikke spiser(:

Anmeld

9. juni 2011

Isabella_mor

alberts mor<3 skriver:

ka nemt være vejert men det har stået på siden fredag aften så imorgen er det en uge, 

men han er heldigvis ikek sløv eller noget,   tjo han drikker mest meget tynd saftevand, lægen mener han skal have tynd saftevand og ikke ren vand nu når han ikke spiser(:

jeg håber han begynder at spise igen. det er sgu ik sjovt når de nægter at spise, og især når de taber sig.. 

Anmeld

9. juni 2011

miinimeal

isabellamor skriver:

jeg håber han begynder at spise igen. det er sgu ik sjovt når de nægter at spise, og især når de taber sig.. 

nej bestemt ikke, han plejer at ja ÆDE og nu kommer der intet ind, man plejer seriøst ikke at kunne sidde med noget foran ham uden han er ved at springe hvis han ikke må smage han er lige som en hund, tigger  helt vild, men nu, ja nu gider han ikke engang kigge på en når man spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.