albert har altid elsket mad og har ædt alt, han har bare aldrig været glad for sin flaske,
men han har spist rundt regnet 7 ske fulde mad siden fredag
har været ved læge, men intet at se og je skulle give ham saftevand og is da han ellers får det skidt da han heller ikke rigtig drikke og dur ikke i den her varme,
han har været syg siden fredag pyllert hele tiden og konstant. og sov 7 min fredag til lørdag nat og de andre nætter har været minimalt,
nu sov han endelig en hel nat i nat, men spiser stadig nul og ingen ting,
man kan se hans kinder ikke er fyldige mere, og han jo taber sig, formiddags søvnen plejer han at sove 15 min, nu sover han 3 timer hvis han får lov, det samme om eftermiddagen selvom han kun plejer at sove 1 time,
nu sover han ien og har gjort det i 45 min nu, han plejer slet ikek ville sove mere end max 2 timer i alt om dagen,
plejer at drikke i alt 360ml om aften i flaske af mælk af 3 omgange, men spiser nu 30 ml max,
lægen siger jeg ikke skal være bekumret og at han nok skal spise når han er sulten, men for hulan han har intet spist tiden fredag, kan intet få i ham, han nægter. når det endelig kommer i munden spytter han det ud ,
hvis han får lov til at sidde med det selv, propper ham maden i sin lomme, og intet i munden,
han vil gerne have en smugle sødmælk men det ikke meget.
hvad hulan gør man, har prøvet at lege mad i ham, prøvet at lade ham sidde selv, prøve at give ham det uden snak og med snak, intet virker, han vender hovedet,
hjælp