Op på alle 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

dorthemus

Runa øvede sig flittigt fra hun var 4½ måned, men kom helt op på alle fire da hun var 5½ måned....men hun kravlede så først rigtigt da hun var 10 måneder gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Maja_4000

FrkLarsen skriver:

Jeg har stemt 10 måneder. :-) 

Men startede med at komme op på alle 4 da hun var 9 måneder. 

Var der ikke i afstemningen... 

Haha .. Jeg kan så ikke tælle

Men okay ;D

Anmeld

9. juni 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Det var tidligt , er det ikke ?

Jo mega tidligt men han gjorde det også kun 4 gange mens han var under 4mdr og den ene gang var sp der og hun gjore store øjne

Anmeld

9. juni 2011

MarleneH

Lykke var  ca 6 mdr da hun stod på alle 4..  og hun kravlede da hun var 8 mdr

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

B&J skriver:

Jo mega tidligt men han gjorde det også kun 4 gange mens han var under 4mdr og den ene gang var sp der og hun gjore store øjne

Dét forstår jeg godt :p

Vores sp var ved at falde ned af sofaen , da Caroline vendte sig da hun kun var 1 uge  Haha

Anmeld

9. juni 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Dét forstår jeg godt :p

Vores sp var ved at falde ned af sofaen , da Caroline vendte sig da hun kun var 1 uge  Haha

´ja ind i mellem gør de noget de slet ikke må hun grinte også og sagde daniel kan du så få numsen og armene ned for du er ikke gammel nok inu

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

B&J skriver:

´ja ind i mellem gør de noget de slet ikke må hun grinte også og sagde daniel kan du så få numsen og armene ned for du er ikke gammel nok inu

Hehe .. De behøver ikke have SÅ travlt :b

Anmeld

9. juni 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Hehe .. De behøver ikke have SÅ travlt :b

Nej det behøver de ikke men det har de og det går alt for stærkt

Anmeld

9. juni 2011

132319

Hjalte var 14 måneder, haha dovne unge  Han kravlede lige med det samme derefter, efter at have krøbet rundt på maven siden han var 10 måneder.

Kamille stod på alle fire da hun var 5 måneder og kravlede lige før hun blev 8 måneder 

Anmeld

10. juni 2011

Mortiltodrenge

Frederik var 9 mdr., da han kom op på alle fire, men kravlede først da han var 11 mdr.

Oskar var 7,5 mdr. og kravlede da han var 9 mdr.

Det skal måske lige siges, at Frederik vejede 15,6 kg, da han var 9 mdr. og i dag , hvor han lige er blevet et år vejer han 200 gr. mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.