Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. Hvornår kunne jeres det ? Jeg mener ikke kravle , men bare komme op på alle 4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
adam var 6½ mdr
hans storebror var 8 mdr
DAs mor skriver: adam var 6½ mdr hans storebror var 8 mdr
Okay
Caroline er næsten 6 måneder , og hun kommer op på hænderne eller knæene .. Hun har ikke fundet ud af at gøre det samtidigt :b Så ville lige se hvornår det er "normalt"
Maja_4000 skriver: Okay Caroline er næsten 6 måneder , og hun kommer op på hænderne eller knæene .. Hun har ikke fundet ud af at gøre det samtidigt :b Så ville lige se hvornår det er "normalt"
Adam kunne hæve sig op på armene et par uger før - så hun kan nok snart begge dele på een gang
DAs mor skriver: Adam kunne hæve sig op på armene et par uger før - så hun kan nok snart begge dele på een gang
Det håber jeg .. Glæder mig sådan til hun begynder at blive lidt mobil
Kom nu ;D
Daniel var oppe et par gange på alle 4 da han var under 4mdr og da han var 5 mdr øvede han sig rigtigt meget og stod tit på alle 4
B&J skriver: Daniel var oppe et par gange på alle 4 da han var under 4mdr og da han var 5 mdr øvede han sig rigtigt meget og stod tit på alle 4
Det var tidligt , er det ikke ?
villads bliver 5 mdr om 2 dage og han er begyndt at trække benene op og møve sig frem... så her 4-5 mdrs alderen.
Jeg har stemt 10 måneder. :-)
Men startede med at komme op på alle 4 da hun var 9 måneder.
Var der ikke i afstemningen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128