Vinter påklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Maja_4000

Caroline er fra december 2010 og blev født midt i snestorm :b Vi havde en flyverdragt til hende i str. 56 og hun kunne faktisk passe den indtil det blev for varmt til den (den var lidt stor i størrelsen) .. Så jeg synes det var penge givet godt ud !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Maja_4000

Maja_4000 skriver:

Caroline er fra december 2010 og blev født midt i snestorm :b Vi havde en flyverdragt til hende i str. 56 og hun kunne faktisk passe den indtil det blev for varmt til den (den var lidt stor i størrelsen) .. Så jeg synes det var penge givet godt ud !

Det skal lige siges , at vi KUN brugte den i bilen (: I barnevognen brugte vi en DuniDuo .. Og den var varm nok

Anmeld

9. juni 2011

henh01

Hej

vi havde en fleece jakke og en duni kørepose med lift i. Det var perfekt

Anmeld

9. juni 2011

spj

Min datter er fra april 2010 og vi havde ikke nogen flyverdragt til hende i vinters. Hun var stadigvæk så lille at hun kun var i barnevognen når vi var ude. Så jeg synes det ville være spild af penge. En køredragt der er blød og rar at have på når de små skal lægge og sove i barnevognen er fin.

Anmeld

9. juni 2011

Nessie

En flyverdragt kan godt være lidt stiv i det, og da så små børn alligevel ikke skal ned at lege på jorden, er det ikke nødvendigt med en decideret flyverdragt.

Daniel er oktober barn, og vi købte en blød dragt til ham, som han kunne have på, både i bilen og i barnevognen, og så ellers bare hue og vanter på

Anmeld

9. juni 2011

MissTooze

Vi havde ingen til Emma i vinters, hun var godt nok noget større, men alligevel ikke stor nok til at lege udenfor osv. Hun havde bare en køredragt fra nameit, med fleece for, og hun har aldrig været kold. Når vi var ude og køre sad hun enten i sin sleebee eller køreposen i klapvognen

Anmeld

9. juni 2011

december-babyen

Kan godt se fra alle jeres svar at det bliver en dejlig bløde køredragt.

Har forelsket mig i en fra Me Too men vidste ikke om den ville være varm nok

Anmeld

9. juni 2011

2babygirls

december-babyen skriver:

Ja jeg har lige et spørgsmål.

Er det nødvendigt med en rigtig varm flyverdragt til en baby på mellem 0-4 mdr eller kan man egentllig godt nøjes med en af de såkaldte køredragter feks. fra Me too mærket?

Babyen skal primært køres i barnevogn med dyne over sig og ellers i bil i en autostol. Tænker lidt at når man så skal gå fra feks bilen og hen til det sted man skal hen så kunne man supplere med et varmt tæppe

Hmmm ved ikke...somebody help me

Madeleine er fra okt 2010 og hun havde bare fleece bjørnen på fra HM og så tæppe/dyne over sig hvis vi gik fra bil til butik eller noget.

I barnevognen sov hun med dyne og tæppe og så købte vi så en slee bee i januar. Hun var rigeligt varm.

Anmeld

9. juni 2011

tweety2060

Tina&Martin skriver:

Madeleine er fra okt 2010 og hun havde bare fleece bjørnen på fra HM og så tæppe/dyne over sig hvis vi gik fra bil til butik eller noget.

I barnevognen sov hun med dyne og tæppe og så købte vi så en slee bee i januar. Hun var rigeligt varm.

kan tilskrive mig ovenstående løsning. Min datter er fra aug 10 og vi brugte bjørnedragt bla fra h og m og så m dyne i liften. Omkring januar fik vi også en slee bee da vi lagde liften væk. Pøj pøj med det

Anmeld

9. juni 2011

december-babyen

Det lyder som om der er bred enighed om at man ikke behøver en flyverdragt der i starten hvis man får et vinterbarn

Tak til jer alle for jeres indput

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.