Vinter påklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

december-babyen

Ja jeg har lige et spørgsmål.

Er det nødvendigt med en rigtig varm flyverdragt til en baby på mellem 0-4 mdr eller kan man egentllig godt nøjes med en af de såkaldte køredragter feks. fra Me too mærket?

Babyen skal primært køres i barnevogn med dyne over sig og ellers i bil i en autostol. Tænker lidt at når man så skal gå fra feks bilen og hen til det sted man skal hen så kunne man supplere med et varmt tæppe

Hmmm ved ikke...somebody help me

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nynne88

Vil jeg også gerne vide så opper den for dig

Anmeld

9. juni 2011

december-babyen

Hehe tak tak

Anmeld

9. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er fra oktober og vi havde ingen flyverdragt til ham. Vi havde en kørerdragt og han var ALDRIG kold.

Anmeld

9. juni 2011

Nalle

Altså, jeg mener jeg fik afvide at alt afhæning af tempratuen udenfor, er alt afgørende om baby på sove ude

Vores datter er fra d. 1 december 08'dengang havde vi en flecce flyverdragt til hende, altså ikke en alm flyverdragt, men en blød flecce dragt, og en tyk hue, og strømper til vanter, det var helt fint til hende, men hun var også generelt et meget varmt barn

Anmeld

9. juni 2011

morethanperfect

december-babyen skriver:

Er det nødvendigt med en rigtig varm flyverdragt til en baby på mellem 0-4 mdr eller kan man egentllig godt nøjes med en af de såkaldte køredragter feks. fra Me too mærket?

Babyen skal primært køres i barnevogn med dyne over sig og ellers i bil i en autostol. Tænker lidt at når man så skal gå fra feks bilen og hen til det sted man skal hen så kunne man supplere med et varmt tæppe

Det ER nok med en køredragt .. Vi havde ingen flyverdragt til oscar da han er et meget varmt barn .. Jeg tror , at jo varmere man klæder dem på fra fødslen jo koldere børn blir de ..

Anmeld

9. juni 2011

Clisolka

december-babyen skriver:

Vi havde personligt ikke brug for en varm flyverdragt til Isabella i vinteren. Jeg havde købt en fleecedragt som var mere varm end rigeligt til hende  Hun er et rigtig varmt barn 

Anmeld

9. juni 2011

december-babyen

Ja det er også næsten den samme konklusion jeg havde draget mig men blev så alligevel i tvivl

Tak for svarene til jer der allerede har givet jeres mening til kende.

Vil dog gerne høre andres meninger stadigvæk

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

december-babyen skriver:

ellers kan sådan en her bruges

http://feelslike.dk/mor-og-far/100-babynomade-fleecetaeppe.html

Anmeld

9. juni 2011

december-babyen

Har aldrig set sådan et tæppe eller hvad det er men smart ser det da ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.