Eva. skriver:
sig i mit liv, min veninde har overskredet mine grænser, min far retter på mig.....og find endelig på flere...
Er det kun mig der kan sidde måbende og læse om andre og hvordan de behandler hinanden i familier...tit tænker jeg at den ene da vidst ikke er bedre end den anden eller at sådanne familier måske finder hinanden...hvad ved jeg...det er bare så langt fra min verden. Ja, jeg har da haft svigerforældre der var langt fra mig i forhold til deres syn på verden og måde at leve, men dem om det...
Det er bare så langt fra mig og jeg fatter ikke der virkelig er familier og mennesker med så lidt respekt for hinanden...jeg tror ikke jeg ville kunne leve med det..
Men altså...jeg er så en af de helt almindelige ualmindelige som bare har en familie hvor vi alle er som vi er og har rum og plads til det...heldigvis..
Hvad med jer..`?
Hvordan går det med at få det nye bad sat op? 
Arj...
Her er vi et par stykker der bor MEGET tæt på hinanden (som dig selv) og det skaber en del gnidninger, da de to ældre generationer er den slags mennesker som bare ikke synes at andre kan gøre noget rigtigt, og det er klart at når jeg er den der er nærmest, og har det svært, så er det jo mig der er mest uduelig, og jeg hører ofte for det, tja gerne flere gange dagligt da...
Så ja, hvis jeg gad, kunne jeg godt være een af dem der skriver det ene brokke indlæg efter det andet, om min familie, især min far og min farmor, men jeg gider ikke....
I vores familie er alle vel efter hinanden faktisk, og det er møg irriterende, for vi er også ret tætte faktisk, hvilket betyder at vi ofte og igen får såret hinanden eller trådt nogen over tæerne.... Det ER sgu træls altså, og vi er så ikke af den slags der slår hånden af hinanden i tide og utide, så nogen af os (læs:Mig) må ofte bare bide alt det crap i sig, og håbe på en bedre dag imorgen....