Min mor er åndsvag, min svigerfar er dum, min søster blander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Aves.

sig i mit liv, min veninde har overskredet mine grænser, min far retter på mig.....og find endelig på flere...

Er det kun mig der kan sidde måbende og læse om andre og hvordan de behandler hinanden i familier...tit tænker jeg at den ene da vidst ikke er bedre end den anden eller at sådanne familier måske finder hinanden...hvad ved jeg...det er bare så langt fra min verden. Ja, jeg har da haft svigerforældre der var langt fra mig i forhold til deres syn på verden og måde at leve, men dem om det...

Det er bare så langt fra mig og jeg fatter ikke der virkelig er familier og mennesker med så lidt respekt for hinanden...jeg tror ikke jeg ville kunne leve med det..

Men altså...jeg er så en af de helt almindelige ualmindelige som bare har en familie hvor vi alle er som vi er og har rum og plads til det...heldigvis..

Hvad med jer..`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har en meget mærkelig familie, så der er ingen der orker at træde andre over tæerene. Men skal jo ikke kaste med sten.... Jeg har 1 person jeg ikke har noget som helst til overs for, men eftersom jeg kun tilbringer ca 20 timer om året med personen, ja så er jeg ligeglad

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Jeanne skriver:

Jeg har en meget mærkelig familie, så der er ingen der orker at træde andre over tæerene. Men skal jo ikke kaste med sten.... Jeg har 1 person jeg ikke har noget som helst til overs for, men eftersom jeg kun tilbringer ca 20 timer om året med personen, ja så er jeg ligeglad

Hehe...det er sgu nok også sådan det er her...men alsidighed skaber rummelighed, måske...

Jeg har også en fra min familie jeg bare ikke kan med, men jeg behøver jo ikke beskræftige mig med ham..

Anmeld

9. juni 2011

twinboys

Jeg har en dejlig familie og vi fungere rigtig godt sammen

Anmeld

9. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi opfører os jævligt som de der italienske mafiafamilier man ser på film. Råber og skriger af hinanden i 15 min, og så er den skid ligesom slået Og igen når vi er samlet om mad - ja så snakker (nærmest råber) vi på tværs af alle. Det tager tid at vænne sig til når man er ny i flokken, men hvis man er stille, så bliver man krydsforhørt og så skal jeg love for at der bliver snakket med ved næste klan-møde

Vi er højlydte og bruger store armbevægelser, men vi går ALDRIG fra  hinanden i vrede Og desuden er livet for kort til at leve det mavesurt

Anmeld

9. juni 2011

Bshizzle

Well.. I min familie er der osse de kriser der kan være i en familie..
hvor den ene hakker af den anden.. og hvor den ene ikke snakker med den anden mm.

Men vi lærer at ignorer det eller bare hinanden under div familie-tamtam..

Jeg snakker da heller ikke med en del af dem.. men det er fordi jeg har min egen holdning og mening med livet.. og så er alle i min familie SÅ forskellige anlagt.

Anmeld

9. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg har en familie hvor vi passer rigtig godt sammen og på andre punkter slet ikke passer sammen.

Men vi giver hinanden lov til at være forskellige og pladsen til lige at tælle til 10 når der er brug for det

Men jeg undre mig godt nok tit over alt det der bliver skrevet om familie og mand herinde, ja og også andre steder.

Og må indrømme at når det er den samme der kommer med brok indlæg nr 7 ja så overvejer jeg om det ikke er personen selv der burde ændre lidt på nogle ting.

Rigtig dejlig blæse dag til alle

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

sig i mit liv, min veninde har overskredet mine grænser, min far retter på mig.....og find endelig på flere...

Er det kun mig der kan sidde måbende og læse om andre og hvordan de behandler hinanden i familier...tit tænker jeg at den ene da vidst ikke er bedre end den anden eller at sådanne familier måske finder hinanden...hvad ved jeg...det er bare så langt fra min verden. Ja, jeg har da haft svigerforældre der var langt fra mig i forhold til deres syn på verden og måde at leve, men dem om det...

Det er bare så langt fra mig og jeg fatter ikke der virkelig er familier og mennesker med så lidt respekt for hinanden...jeg tror ikke jeg ville kunne leve med det..

Men altså...jeg er så en af de helt almindelige ualmindelige som bare har en familie hvor vi alle er som vi er og har rum og plads til det...heldigvis..

Hvad med jer..`?

Føler meget med dem med alle de familieproblemer!

Jeg har en hel normal problemfri familie. Ikke andet end småting som kan opstå alle steder Deeejlig svigerfamilie, rigtig søde og nærværende. Og det samme med min familie. Også bedsteforældre.. Har lige snakket i telefon i længere tid med min bedstefar tidligere i dag, og lige før ringede hans kone også for at sludre. Føler mig meget heldig og velsignet, og jeg elsker simpelthen min familie så højt  

Anmeld

9. juni 2011

Kay

i min familie siger vi fra hvis vi føler os dårligt behandlet af hinanden... min farmor har det med at svine os alle sammen til en gang i mellem... og så får hun bare igen....

har haft lidt problemer med svigerfamilien, især svigermor og svigermormor... for jeg viste ikke lige hvordan jeg skulle få det sagt... men... nu er jeg blevet mere lige glad og siger bare fra og det har også gjort at de ikke er lige så slemme længere...

Anmeld

9. juni 2011

mullesmith2

oplever også kriser og mærkelige situationer i min familie, men heldigvis er jeg ikke involveret i det og blander mig helt uden om. Kan li´hvert eneste familimedlem jeg har på hver sin måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.