Kæmpe undskyldning til alle!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Vivian87

Lukasmor skriver:

Det undre mig hvorfor hun vælger at undskylde på dine vejne inde i "overvægtig"-debatten. Fortrød hun?

Jeg ved det virkelig ikke!

Skal være ærlig at sige, at jeg ikke brugte tid på at lytte til hendes forklaring, jeg blev så rasende og ked af det da jeg fandt ud af det at jeg skældte hende hædder og ære fra og bad hende om aldrig at kontakte mig eller min familie igen!  Så det håber jeg for hende at hun gør!

Tusind tak for alt støtten herinde! Er virkelig glad for at se at det ikke er lykkedes hende at få vendt hele siden imod mig!!  Det frygtede jeg virkelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

TbCp

Det undre mig hvorfor hun vælger at undskylde på dine vejne inde i "overvægtig"-debatten. Fortrød hun?

Det tænkte jeg også.

Ts... jeg synes forøvrigt ikke det er stride beskeder... det lyder bare som en almindelig diskussion..

Men selvfølgelig skal andre ikke bruge ens profil.

Anmeld

9. juni 2011

Levi&LilysMor

Vivian87 skriver:

Som nogle måske har set, er der fra min profil blevet skrevet nogle ret stødelige kommentarer.

Det forholder sig sådan at jeg er blevet uvenner med en forhenværende veninde, som har logget ind på min profil og skrevet en masse ting for at sætte mig i et dårligt lys, hvilket gør mig ked af det, da jeg er rigtig glad for at bruge baby.dk og bestemt ikke ønsker at nogel herinde skal se sådan på mig, medmindre jeg selv er skyld i det!

For lige at få det på det rene, så ja, jeg er overvægtig, og nej, jeg lider ikke af nogen dødelig sygddom der gør at jeg er overvægtig, jeg er simpelthen bare for glad for søde sager, og min overvægt er fuldt ud min egen skyld og mit eget ansvar!

Jeg har været inde og ændre mit password, men hvis det sker igen må jeg slette min profil og oprette en ny og under et nyt navn!

Jeg ved det lyder som en rigtig dårlig undskyldning, men jeg håber virkelig at I dejlige damer herinde tror på mig. Jeg er en meget ansvarsbevidst pige, men jeg vil simpelthen ikke lide under eller være nødt til at være ansvarlig for, hvad andre vælger at gøre. Men jeg er frygtelig ked af, at det er sket under dække som mig!

Igen, jeg beklager virkelig meget alt den påstyr det eventuelt må have skabt, og jeg håber ikke det vil være skyld i at I vælger at undgå mig herinde!

Hold da kæft en lorte veninde , man logger ikke ind på andres profil for at svine en anden til.. dumme tøs.. godt du har fået ændret password så håber vi ikke hun kommer ind og laver ballade igen

Anmeld

9. juni 2011

Vivian87

TbCp skriver:

Det tænkte jeg også.

Ts... jeg synes forøvrigt ikke det er stride beskeder... det lyder bare som en almindelig diskussion..

Men selvfølgelig skal andre ikke bruge ens profil.

Er rigtig glad for at i andre ikke synes det er grove beskeder! Jeg tror måske bare det er fordi hun skriver sådan noget med at jeg har en dødelig sygdom der gør mig overvægtig.. synes ikke sådan noget er til at spøge med!!

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

Dårlig stil fra din venindes side.....

Hva er det for en overvægt debat???

Anmeld

9. juni 2011

heaven

ej hvor irriterende!!!!! godt du har hende ude af din verden.....

men hvordan i alverden kender hun dit password, og kan logge på??? har hun også luret sig frem til det?? det kan man sgu godt nok ikke.....

Jannie

PS: du har ikke trådt på mig

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Du skal skam ikke undskylde, men det lyder da lidt underligt. Hvordan fandt hun din kode? Og så synes jeg egentlig ikke det hun skrev var specielt stødende eller noget, så jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvorfor hun ikke gjorde noget mere drastisk, hvis hun var sur og havde adgang til din profil. Og hvorfor hun så selv undskyldte hun var blevet lidt følsom? Det var en sjov ting at gøre, hvis hun var ude på at sabotere dig!

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Det er ikke smart at give sin kode til andre  men det går jeg ud fra at du har lært nu

Men hvorfor har du givet hende den?

Nu har jeg ikke set hendes svar i den tråd, så jeg ved jo ikke, hvor slemt det har været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.