Kæmpe undskyldning til alle!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Vivian87

Som nogle måske har set, er der fra min profil blevet skrevet nogle ret stødelige kommentarer.

Det forholder sig sådan at jeg er blevet uvenner med en forhenværende veninde, som har logget ind på min profil og skrevet en masse ting for at sætte mig i et dårligt lys, hvilket gør mig ked af det, da jeg er rigtig glad for at bruge baby.dk og bestemt ikke ønsker at nogel herinde skal se sådan på mig, medmindre jeg selv er skyld i det!

For lige at få det på det rene, så ja, jeg er overvægtig, og nej, jeg lider ikke af nogen dødelig sygddom der gør at jeg er overvægtig, jeg er simpelthen bare for glad for søde sager, og min overvægt er fuldt ud min egen skyld og mit eget ansvar!

Jeg har været inde og ændre mit password, men hvis det sker igen må jeg slette min profil og oprette en ny og under et nyt navn!

Jeg ved det lyder som en rigtig dårlig undskyldning, men jeg håber virkelig at I dejlige damer herinde tror på mig. Jeg er en meget ansvarsbevidst pige, men jeg vil simpelthen ikke lide under eller være nødt til at være ansvarlig for, hvad andre vælger at gøre. Men jeg er frygtelig ked af, at det er sket under dække som mig!

Igen, jeg beklager virkelig meget alt den påstyr det eventuelt må have skabt, og jeg håber ikke det vil være skyld i at I vælger at undgå mig herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nessie

Det var da en mærkelig måde at te sig på.
Altså den forhenværende veninde, ikke dig

Håber hun lader dig være fremover, og kommer videre med sit eget liv

Anmeld

9. juni 2011

Vivian87

Popper lige for at være sikker på at folk ser det!

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

hold da kæft en veninde,.....

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Jeg kan ikke se hvor du (hun) skulle have skrevet noget stødende?

Anmeld

9. juni 2011

kiwilouise

Vivian87 skriver:

Som nogle måske har set, er der fra min profil blevet skrevet nogle ret stødelige kommentarer.

Det forholder sig sådan at jeg er blevet uvenner med en forhenværende veninde, som har logget ind på min profil og skrevet en masse ting for at sætte mig i et dårligt lys, hvilket gør mig ked af det, da jeg er rigtig glad for at bruge baby.dk og bestemt ikke ønsker at nogel herinde skal se sådan på mig, medmindre jeg selv er skyld i det!

For lige at få det på det rene, så ja, jeg er overvægtig, og nej, jeg lider ikke af nogen dødelig sygddom der gør at jeg er overvægtig, jeg er simpelthen bare for glad for søde sager, og min overvægt er fuldt ud min egen skyld og mit eget ansvar!

Jeg har været inde og ændre mit password, men hvis det sker igen må jeg slette min profil og oprette en ny og under et nyt navn!

Jeg ved det lyder som en rigtig dårlig undskyldning, men jeg håber virkelig at I dejlige damer herinde tror på mig. Jeg er en meget ansvarsbevidst pige, men jeg vil simpelthen ikke lide under eller være nødt til at være ansvarlig for, hvad andre vælger at gøre. Men jeg er frygtelig ked af, at det er sket under dække som mig!

Igen, jeg beklager virkelig meget alt den påstyr det eventuelt må have skabt, og jeg håber ikke det vil være skyld i at I vælger at undgå mig herinde!

handler det om den debat om overvægtige?

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Har vidst ikk li stødt på svarende fra dig/hende..

Men sikke en veninde   Håber da hun er eks-veninde nu ??
Godt du har fået det ændret.. og fint du informerer om det.

Anmeld

9. juni 2011

Vivian87

kiwilouise skriver:

handler det om den debat om overvægtige?

Ja, det handler blandt andet om den debat om hvorvidt man kunne tænde på en overvægtig.. Der har hun, via min profil skrevet nogle, sys jeg, ret grove beskeder til en bruger herinde (Eva.).. Jeg har også undskyldt til denne bruger via en privat besked! Er virkelig ked af at hun skulle være vidne til den opførsel fra, hvad hun troede var mig

Anmeld

9. juni 2011

eElak

Ej en fantastisk veninde

Jeg har ikke set debatten, men flot at du lige melder ud, så folk ikke misforstår..

EDIT: så lige debatten...
Hun er sgu velformuleret, men daaamn en twist at have at skulle lyve andre dødeligt syge..

Anmeld

9. juni 2011

Vivian87

Lou87 skriver:

Har vidst ikk li stødt på svarende fra dig/hende..

Men sikke en veninde   Håber da hun er eks-veninde nu ??
Godt du har fået det ændret.. og fint du informerer om det.

Ja hun er bestemt en eks-veninde nu! Kan slet ikke tolerere den opførsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.