Dansk Svensk Gårdhund - familiehund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.597 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

Vil lige høre jer der har/har haft Dansk Svensk Gårdhund, hvordan har i oplevet de er med børn?

Håber der kommer lidt gode råd og historier med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Vil lige høre jer der har/har haft Dansk Svensk Gårdhund, hvordan har i oplevet de er med børn?

Min mor har sån en :-) han er en rigtig hygge hund

Men han er bange for vores datter fordi hun har hevet ham i ørerne  men vil klart anbefale den race

Anmeld

9. juni 2011

Dinna88

Det er HELT sikkert en familiehund! Vi har haft to, og jeg eeeeeeeeeeeeelskede dem. Min søster har en nu og en datter. De elsker hinanden

Anmeld

9. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

De er ganske udemærket familie-glade-hunde  

ofte handler det ikke om hunden men om ejerne

Anmeld

9. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Har ikke selv haft den race, men anser den, som en ganske kedelig og intetsigene hund, desværre.

Har noget familie der har haft en, syntes den var underlig og irreterende. Ikke en hun jeg selv ville have.

*Camilla 24+1

Anmeld

9. juni 2011

Tropez

Anonym skriver:

Jeg har 2, dog blanding af dansk/svenks og jack russel terrier, men de elsker virkeligt børn, og har aldrig gjort nogen noget ondt, selv da min 1½ måned gamle niece var her, var det eneste de 2 kunne tænke på om de ikke godt bare måtte putte med hende 

Anmeld

9. juni 2011

TrineMine86

Vi har en dansk/svensk gårdhund.. han er simpelthen jordens bedste familiehund, han kan bruge flere timer på at lege med de små børn i familien, og han kan mærke at børnene er små og passer derved utrolig godt på ikke at blive for vild når han leger med dem.. Vil helt klart anbefale sådan en hund  de er også utrolig lærenemme

her er et billede af min, som hvalp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2011

TrineMine86

Vi har en dansk/svensk gårdhund.. han er simpelthen jordens bedste familiehund, han kan bruge flere timer på at lege med de små børn i familien, og han kan mærke at børnene er små og passer derved utrolig godt på ikke at blive for vild når han leger med dem.. Vil helt klart anbefale sådan en hund  de er også utrolig lærenemme

her er et billede af min, som hvalp

Anmeld

9. juni 2011

bøgelund

vi har en blanding mellem en dansk svensk gårdhund og en foxterrior. hun er 6 år, og har taget rigtig godt imod vores datter, der blev født i januar. på trods af, at hun havde været i centrum i mange år inden.. dejlig hund.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2011

Karo

Mine forældre havde en dansk svensk gårdhud. Og det var simpelthen den dejligeste lille hun. Ingen problemer med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.