Sofia24 skriver:
Hej og tak for dit svar!
Vi bor godt nok ikke i Odense, men ca 20 km syd for Odense, så det er da nemt at komme dertil 
Vi skal i hvert fald i rosengårdscentret for det er et sikkert hit - en masse at kigge på og mor her kan få brugt nogle penge
Holder bare ikke i længden...
hi hi
Årskort til zoo er en god ide 
Tegne med sådan er lille en? Er det muligt? Det har vi godt nok ikke prøvet endnu...
min datter kunne got siddet og fedte rundt med en tus, men hvor meget hun fik tegnet..tja..nå men jo også hygge det går ud på
. Hvad så med at tage en tur på egeskov (selvom det jo ik er helt gratis), I højby hvis du kommer forbi der, der har de en musiklegeplads
, jeg ville måske også tage en tur til vandet, måske svendborg?? Sådan en dag hvor vejret er rolig, det er en fin temp og vandet er roligt. så kan han jo prøve at sidde i vandkanten og lave sandslotte med dig??
(uh det glæder jeg mig til, at jeg skal lave med min datter når vi holder ferie her den 16 juli. Bliver SÅ hyggeligt og hun elsker sand)
I kan også tage ud i den der naturområde der ligger ved tarup-davinde. (de der grusgravde som er blevet til masser søer både stor og små. Vist over 45 søer. Helt fantastisk område, kan klart anbefales som en familieudflugt. Der er også legeplads.
Hvis det bliver varmt i vejret igen, så kan du jo også fylde et lille soppe bassin til ham, som han kan lege i?
Ellers så sang lege. PÅ spillebillen.dk kan du købe en bog med tilhørende cd med sanglege. Den hedder "tumlebiller og dansemus" Den er helt fantastisk og musikken er bare rigtig god. sådan lidt jazz agtgt
Min datter elsker musikken. Der er i bogen forslag til lege man kan lave sammen med musikken. Og så er sangene nemme at huske og lære. Jeg går sågar mere eller mindre hver dag for mig slev og synger nogle af dem hehe
Anmeld