han arbejder hele tiden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Ved som ik om du er emsi, det er jo mere hvordan man har det, men kan da godt forstå det er lidt svært, hvis han har gået hjemme et år, men bare roligt, deter nu meget hyggeligt at have så meget tid med ungerne alene

Sæ'følig har jeg da også trælse dage,  men de er sjældne, manden er også tit li byen eller hos vennerne, men så kommer han tidlig hjem fra arbejde (18tiden) og kører så først når drengene sover trygt ved en 20tiden, så det skam fint nok.

Der er da også dage hvor jeg syntes det hele går op i vasketøj, babyer og rengøring, men sådan er det jo, så jeg får intet ud af at gå også være sur over det

nej det har du nok ret i hygger mig da osse med ungerne, men ville bare gerne have at han så dem lidt mere... det er jo osse hans børn.. men jeg må nok bare finde mig i at han er meget væk og så klare det hele så godt som jeg nu kan... som sagt så er pengene jo gode nok..  men jeg savner ham bare så frygtelig meget ville ønske at vi havde lidt mere kvalitetstid sammen...

han kommer jo sent hjem igår kom han hjem kl 24 og havde en ven med hjem direkte fra arbejde.. jeg havde siddet og ventet på ham og regnede med vi skulle hygge.. så blev ret skuffet..

men gik bare stille ind i seng... gider heller ikke være uvenner med ham når han så endelig er hjemme.. vi har sku ikke tid til at være uvenner... han arbejder osse lørdag og søndag... men glæder mig til imorgen hvor han først skal på arbejde kl. 15.. så har vi da lidt tid sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Hvem?

Anonym skriver:

nej det har du nok ret i hygger mig da osse med ungerne, men ville bare gerne have at han så dem lidt mere... det er jo osse hans børn.. men jeg må nok bare finde mig i at han er meget væk og så klare det hele så godt som jeg nu kan... som sagt så er pengene jo gode nok..  men jeg savner ham bare så frygtelig meget ville ønske at vi havde lidt mere kvalitetstid sammen...

han kommer jo sent hjem igår kom han hjem kl 24 og havde en ven med hjem direkte fra arbejde.. jeg havde siddet og ventet på ham og regnede med vi skulle hygge.. så blev ret skuffet..

men gik bare stille ind i seng... gider heller ikke være uvenner med ham når han så endelig er hjemme.. vi har sku ikke tid til at være uvenner... han arbejder osse lørdag og søndag... men glæder mig til imorgen hvor han først skal på arbejde kl. 15.. så har vi da lidt tid sammen..

Det kender jeg godt, min mand er så blevet go til at lege med drengene når han så endelig er hjemme, men tro mig det tog også sin tid, det var faktisk færst da vi fik nr to han begyndte at hjælpe en smule, selvom jeg får løn under barsel er pengene jo stadig gode at have

Kender al for godt weekendarbejde, så husk li at hygge jer imorgen formiddag, lav et hyggeligt morgenbord eller andet også få snakket stille og roligt, ikke hvor du beder ham om noget, men abare hvor du ex-. fortæller ham hvordan du har det, så ved han det hvert fald og kan så tænke lidt over det inden i snakker videre,det var måske en ide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.