Uha.. Kender godt din situation, jeg har selv en mand der arbejder ALTID, han er dog altid kørt inden vi står op om morgenen, tager hjemmefra 4.55, og er sent hjemme hverdag mellem 18-22.30.. Vi var ved at regne ud at i de værste uger er hjemme (inkl de vågne timer han har søndag hvor han har fri) i gennemsnit 2 timer, i vågen tilstand.. Det er IKKE meget.
Jeg har i en LANG periode også været meget frustreret over altid være alene med børnene, har også 3 og 4. barn på vej. Har slem bækkenløsning, så fysikken er ikke skide god lige nu..
Jeg har mange gange snakket med min mand omkring det, mange gange er det endt i skænderier, men endelig er vi kommet til en gensidig forståelse af hinanden som arbejdssituationen er lige nu, at jeg "må finde mig i" at han er væk mange timer, til gengæld forlanger jeg at han er 100% nærværende når han er hjemme.. Og at telefonsamtalerne til jobbet er minimeret til absolut minimum.. Jeg har fundet en god daglig rutine hjemme alene, så lige nu fungere det, vi kører på kanten og der skal ikke meget til at vælte læsset..
Det er så hårdt der hvor du er lige nu..
Tanker til dig, og jeg håber I kommer til en forståelse, og at din mand ser og forstår de frustrationer du har..
Anmeld