han arbejder hele tiden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.648 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

min mand arbejder HELE tiden... han tager afsted ved 9 tiden om morgenen, og kommer hjem ved 24 tiden om aftenen vi har 3 børn sammen, og jeg går hjemme med dem da de har sommerferie.. synes det er smadderhårdt.. og synes ikke han kan være det bekendt.. det skal lige siges at det er noget han frivilligt går med til.. han kan selv bestemme om han vil på arbejde eller ej..

han kan ikke forstå at jeg bliver træt, og synes det er træls at være alene med 3 børn hele dagen.. samtidig skriver jeg opgave.. det gør jeg når ungerne er puttet.. jeg laver noget HELE tiden...

føler at det er vigtigere for ham at komme væk fra familien og på arbejde, for han tjener ikke engang særlig godt..

er bare så ked og føler ikke at min mand gider mig eller ungerne hvis jeg beder ham om at blive hjemme bliver han tosset og siger at vi jo mangler pengene...

åårrhh piger, hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

min mand arbejder HELE tiden... han tager afsted ved 9 tiden om morgenen, og kommer hjem ved 24 tiden om aftenen vi har 3 børn sammen, og jeg går hjemme med dem da de har sommerferie.. synes det er smadderhårdt.. og synes ikke han kan være det bekendt.. det skal lige siges at det er noget han frivilligt går med til.. han kan selv bestemme om han vil på arbejde eller ej..

han kan ikke forstå at jeg bliver træt, og synes det er træls at være alene med 3 børn hele dagen.. samtidig skriver jeg opgave.. det gør jeg når ungerne er puttet.. jeg laver noget HELE tiden...

føler at det er vigtigere for ham at komme væk fra familien og på arbejde, for han tjener ikke engang særlig godt..

er bare så ked og føler ikke at min mand gider mig eller ungerne hvis jeg beder ham om at blive hjemme bliver han tosset og siger at vi jo mangler pengene...

Jeg hved godt hva jeg ville gør.Jeg ville tagben stor snak med ham om det og sige du gider ikke det her mere og lave en aftale om hvor og hva dag han så kunne komme hjem tidligt f.eks kun arbejde langtid trisdag og fredag eller ligne.Ellers ville jeg nok meld ud af du ligeså godt kunne bo alene hvis han ikke ville være med som far i familien og være med i tingen der hjemme.

Jeg har selv prøve det der fra juni til nov sidste år arbejde min mand jylland og han boede endelig i hverdagen derover.Han fik ikke mere i løn da han er fast lønne som kørestrøms chef/leder.Han melde så ud det ikke gik og jeg fik det dårligt af det osv.Så nu arbejde han da hans stor søn sin 24 dec har boede her og ikke ville hjem eller se sin mor.Så han og alexander køre kl 7,40 derefter kære han vider på arbejde til kl ca 8.30 og henter sin søn kl 15 fredag kl 11 nu er det så snart sommer ferie så kan det ske han så møde kl 7 som hans normal arbejdestid ca er til kl 15-17.

Men jeg håber da han holder 3 ugers ferie med mig og børne.Nu er han så også chef så hver fredag laver han så bare hjemme arbejde eller kort ind forbi arbejde.

Men hvis jeg var dig ville jeg sig fra nu.Du kan ende med af køre pykisk ned pga det.

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Må man spørge hvad han laver???

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Må man spørge hvad han laver???

han køre lastbil for nogle venner...

Anmeld

8. juni 2011

akskovmose

Uha.. Kender godt din situation, jeg har selv en mand der arbejder ALTID, han er dog altid kørt inden vi står op om morgenen, tager hjemmefra 4.55, og er sent hjemme hverdag mellem 18-22.30.. Vi var ved at regne ud at i de værste uger er hjemme (inkl de vågne timer han har søndag hvor han har fri) i gennemsnit 2 timer, i vågen tilstand.. Det er IKKE meget.  

Jeg har i en LANG periode også været meget frustreret over altid være alene med børnene, har også 3 og 4. barn på vej. Har slem bækkenløsning, så fysikken er ikke skide god lige nu..

Jeg har mange gange snakket med min mand omkring det, mange gange er det endt i skænderier, men endelig er vi kommet til en gensidig forståelse af hinanden som arbejdssituationen er lige nu, at jeg "må finde mig i" at han er væk mange timer, til gengæld forlanger jeg at han er 100% nærværende når han er hjemme.. Og at telefonsamtalerne til jobbet er minimeret til absolut minimum.. Jeg har fundet en god daglig rutine hjemme alene, så lige nu fungere det, vi kører på kanten og der skal ikke meget til at vælte læsset..

Det er så hårdt der hvor du er lige nu.. Tanker til dig, og jeg håber I kommer til en forståelse, og at din mand ser og forstår de frustrationer du har..

Anmeld

8. juni 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

han køre lastbil for nogle venner...

Jeg ville nok også tage en snak med ham og fortælle at du lige så godt kunne være enlig mor.

Har selv en kæreste der arbejder på sjælland ( vi bor i jylland ) men der kan man jo så sige at pengene er det værd, og lige pt har vi jo heller ikke børn.

En ting er hvis i virkelig mangler de penge, men hvis du føler det er fordi han ikke gider være hjemme, synes jeg det er noget andet, du skal jo ikke gå og være ked af det

Anmeld

8. juni 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Min mand arbejder også meget, kører inden drengene står op og kommer hjem når de er puttet, så jeg er også alene, men sådan har det altid været og når man er entreprenørmekaniker, som min mand er, er der altid noget at lave.

Vi har bare lært at sætte pris på den tid vi så har sammen, når han så endelig er hjemme...

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Min mand arbejder også meget, kører inden drengene står op og kommer hjem når de er puttet, så jeg er også alene, men sådan har det altid været og når man er entreprenørmekaniker, som min mand er, er der altid noget at lave.

Vi har bare lært at sætte pris på den tid vi så har sammen, når han så endelig er hjemme...

måske er det osse bare mig der er emsig og urimelig.. men jeg er jo vandt til at han har gået hjemme et helt år... sætter da osse mere pris på når han er hjemme.. men synes bare det er hårdt at vænne sig til...

men det er osse det, at når han så endelig har fri, så tager han ud til sine venner istedet for at hygge med familien.. men når man arbejder så meget som ham, så skal man jo selvfølgelig osse se sine venner..

men hvis du kan få det til at køre rundt, så kan jeg vel osse

Anmeld

8. juni 2011

Bshizzle

Kender det osse alt for godt..

Og der er ik andet at gøre.. ( hvis nu man ikke kan ændre på hans arbejds-tider ).. og det er at sætte pris og NYDE hinanden når man endelig er alene sammen.

Jeg har selv en mand som er direktør og arbejder 24/7..
Hans arbejdstider er så spredte at nogle gange er han hjemme hele dagen.. men pludselig så skal han køre.
Og hans telefon ringer.. morgen middag aften OG NAT.
.. Men jeg støtter ham i hans arbejde.. og hvis jeg gider ( skal siges jeg går hjemme anyway ).. så kunne jeg altid ta op på kontoret til ham eller ta med ham ud og køre mm.

Men jeg sætter osse meget pris på han nyder tiden alene med mig ( og søn for den sags skyld ).

Men man skal ikke lukke ens negative og irriterende føleser inde, for så går man bare selv ned med flaget.

Anmeld

8. juni 2011

Hvem?

Anonym skriver:

måske er det osse bare mig der er emsig og urimelig.. men jeg er jo vandt til at han har gået hjemme et helt år... sætter da osse mere pris på når han er hjemme.. men synes bare det er hårdt at vænne sig til...

men det er osse det, at når han så endelig har fri, så tager han ud til sine venner istedet for at hygge med familien.. men når man arbejder så meget som ham, så skal man jo selvfølgelig osse se sine venner..

men hvis du kan få det til at køre rundt, så kan jeg vel osse

Ved som ik om du er emsi, det er jo mere hvordan man har det, men kan da godt forstå det er lidt svært, hvis han har gået hjemme et år, men bare roligt, deter nu meget hyggeligt at have så meget tid med ungerne alene

Sæ'følig har jeg da også trælse dage,  men de er sjældne, manden er også tit li byen eller hos vennerne, men så kommer han tidlig hjem fra arbejde (18tiden) og kører så først når drengene sover trygt ved en 20tiden, så det skam fint nok.

Der er da også dage hvor jeg syntes det hele går op i vasketøj, babyer og rengøring, men sådan er det jo, så jeg får intet ud af at gå også være sur over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.