Hvilken uge fødte I i, som førstegangsfødende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Bare-mig

Fødte 37+3 begge gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

132319

Jeg fødte 34+1, mit vand gik 33+2 og jeg blev sat i gang 34+0 

Jeg havde absolut ingen gener, så det kom meget bag på mig da mit vand pludselig begyndte at sive 

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Maalene skriver:

Heej piger

Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt)  

Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat

Jeg gik 12 dage over termin med både nr 1 og 2...så må du/I selv beregne hvad uge nummer + antal...det er

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

tazz

Det er ikke sådan til at sige  Jeg havde tre forskellige terminsdatoer. Min læge gik efter een, fødegangen efter en anden og svangregangen efter en helt 3.

I mine papirer står der 40+5, men den jordemoder som satte mig igang med stikpille, noterede 38+0. Min læge har noteret 42+0... sååååååeeeeee. Jeg aner det ikke.

Lige lidt baggrund for miseren.
Jeg var til scanning hos min fertilitetslæge d. 17/1, hvor jeg ikke havde ÆL endnu. D.23/2 testede jeg positiv  Det burde ikke kunne lade sig gøre..... Så spørgsmålet er, om jeg var gravid d. 17/1, men bare så tidligt at det ikke kunne ses....

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

da jeg var gravid med tvillinger fødte jeg i uge 36  lige tidligt nok efter mine mening.

Anmeld

10. juni 2011

FruHolm <3

Maalene skriver:

Heej piger

Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt)  

Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat

Fødte på terminsdagen , så 40+0

Anmeld

10. juni 2011

Silas&Mille

Det hele startede stille og roligt den 5. januar (40+0) og Silas blev født den 6. januar (40+1),

Havde termin den 4. januar (har langt om længe gennemskuet hvordan man tæller fandt ud af forleden at terminsdatoen er 39+6 )

Anmeld

10. juni 2011

Sakris

Jeg fødte 39+6, så det er så tæt på termin som man kan komme, uden at ramme! Og det passede mig fint, selvom jeg elskede at være gravid 

Anmeld

10. juni 2011

saxa

Fødte den første på terminsdagen (40+0)

Anmeld

10. juni 2011

mortilsofieogsara

født i 40+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.