Fulde folk og dumheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Det er jeg ked af Sussie! Men sådan har jeg det også i dag, efter en lidt vild teenageperiode. Jeg synes det er ufattelig meningsløst, og jeg hader at folk aldrig bare kan hygge sig uden alkohol. I hvert fald dem jeg kender. Jeg var vred over, at intro ugen på uni kun handlede om at drikke sig hammerlam hver dag. Der kørte en konkurrence i løbet af ugen om, hvilket hold der drak mest i løbet af hele introugen. MENINGSløst! Hvorfor ikke lade folk hygge sig uden alkohol, og hvorfor VIL alle drikke?

Det samme med min gamle gym klasse. Hver gang der er tale om at ses, handler det om fest og druk. Har prøvet at opfordre til vi mødes og har det sjovt uden det handler om druk, men det gider de ikke. Det synes de er åndssvagt.

Det pisser mig af. Og derfor er jeg også blevet meget asocial, fordi jeg ikke gider være sammen med folk, når de konsekvent forbinder alkohol og hygge. 

Ja..man kan jo undre sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

132319

Jeg har haft en masse gode branderter i mine yngre dage 

Den klassiske må være at vågne op ved siden af en vidt fremmed fyr -Det er dog kun sket én gang og jeg havde været alt for fuld til at lave noget hanky panky med ham 

Ellers har jeg vist bare teet mig tossefuld og haft det sjovt!

Nu er jeg mor til to, 27 år og single! Derfor ser jeg frem til en masse gode byture i fremtiden, jeg er slet ikke færdig med bylivet fordi jeg har fået børn   

Amningen skal bare lige slutte helt og hende den lille trunte skal lære at far er lige så god som mor, så skal jeg ud og være ung med de unge 

Den 16. juli skal jeg til Take That koncert og det bliver den første bytur i over 1½ år og jeg glæder mig som en sindsyg! 

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Puhaaaa...
Der er alllt alllt for mange!!

Har væltet bagover mit på et torv pga jeg sku lyne min jakke, er væltet flere gange på dansegulv, i sne osv.. har sagt meget pinlige ting til venner, dørmænd og over sms til forhenværende chef osv.. Har snavet med min veninde og glemte det, været sammen med en eks og glemte det.. været på "skovtur" med eks og forsat hjem til veninde med blade osv i sko.. (haha fedt minde alligevel nu jeg husker det) og ja jeg ku blive ved..

Den værste er nok hvor jeg fra kl 1 om natten ca til 6.30 om morgenen ik har en anelse om hva jeg har lavet og først blir ædru da min kærestes bil triller ind mod mig ved det fortov jeg går på!! Hmm ja og mit D&G ur var væk  Dette gjorde også at jeg så ikk drikker voldsomt meget mere (og har heller ikk gjort efter jeg er blevet mor, det afskrækker mig lidt når jeg ved jeg har et ansvar) og drikker som regel ikk for mange skrappe shots, det er som regel dem der hurtig ødelægger det for mig

Synes det er hyggeligt og drikke af og til.. Men jeg er som skrevet nok også blevet lidt mere ansvarsfuld nu med min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.