jeg har lavet en god slem en...
ja hvis villads googler mig om 18 år så får han sig en god griner for hans mor er da ikke perfekt... 
men... jeg skulle til Rock the Night på the rock for 4 år siden ca... sammen med to af mine venninder... jeg havde været på arbejde og skyndte mig at komme hjem og skifte tøj og gøre mig klar og så mødtes jeg så med tøzzerne derinde.. og så begyndte vi ellers at drikke os i hegnet..
der var strippere til festen som stod på scenen og dansede og fik os alle sammen vildt op og køre.. jeg kan ca huske dertil... resten jeg fortæller nu har jeg fået fortalt og fået bekræftet på billeder.
jeg drak mig åbentbart meget fuld. og da scenen blev fri for pigerne (det er kun pigerne der må danse på scenen til rock the night hvor vi så kan være lidt i fred for de gramsende fyre.. trust me dem er der mange af.. jeg danser så med en dværg der legede lidt DJ oppe på scenen..! jeg ville på et tidspunkt også gerne smide tøjet som stripperne gjorde... det endte dog med at mine venninder fik stoppet mig da jeg stod på scenen iført mine bukser. sko og en BH... !!!
nej nej nej... så fik de mig ned fra scenen og fik mit tøj på mig, jeg fik min jakke fra garderoben og vi satte os udenfor. jeg var så fuld at jeg sad og græd helt vildt... og jeg kastede også op. og jeg kunne ikke holde balancen selvom jeg sad ned.! Og de ringede efter min kæreste der lå og sov så sødt derhjemme.. han skulle altså komme og hente mig fordi at jeg var ALT for fuld til at komme helskindet hjem selv. og jeg skulle ikke med en taxa da jeg brækkede mig helt vildt..
klokken var 5 -6 stykker om morgenen, og jeg var kommet derind på cykel. min søsters cykel MED barnesæde bagpå..! den skulle vi så have med da kæresten (og det er altså min nuværende kæreste der er kæresten også i denne historie (utroligt nok) ) så vi fik vi fundet den.! havde glemt hvor jeg havde stillet den. næsten. og så skulle vi gå. jeg kunne bare ikke gå... jeg kunne ingen ting.. så morten fik mig smidt op på cyklen på sadlen, og trak mig så hjem. imens jeg sad og sang og alt muligt, der kom så et tidspunkt en gruppe udlændinge over til os.. fyre. og var sådan lidt.. over for min kæreste som om at han havde børtført mig. hvor han måtte sige at jeg bare var hans fulde kæreste han blev nødt til at få hjem... og jeg svinede dem bare til... heldigvis var de flinke og forstod min situation så de gjorde heldigvis ikke noget... 
jeg faldt så efterfølgende af cyklen og til sidst måtte jeg sidde i barnestolen på bagagebæret.. og jeg kunne sagtens sidde der med min lille røv.. og så kom vi så hjem.. boede ved østerport st.. kæresten fik mig smidt ind i seng og han stod op... og lagde sig ind på sofaen og så tv... jeg vågner så lang over middag. stadig meget fuld. og har pisset i sengen.!! og jeg får så historien fortalt..

3 dage efter kommer der så billeder på nettet af stive mig.. ja i kan da godt se dem.. 
mig. med kasketten.!

Billedet der taler for sig selv...

Billede af mig og dværgen... (som så også blev sendt rundt til ALLE der arrangerede festen, som vedhæftet fil og så en tak for en god fest må den næste blive lige så god!!)
det er dog ikke det værste..!!
1 måned senere... dukkede der så en god historie frem i bladet Tidens kvinder artiklen hed noget med "rock the night, massere af skanks og letpåklædte kvinder"" eller noget i den stil.!!!(det var forholdsvist nyt dengang og det var så 2 udgave) hvor der var på hver side i artiklen et billede af stive mig... ej jamen jeg havde på det tidspunkt lykkeligt glemt den episode. og så kom den ellers lige og hauntede mig... damn. jeg har ALDRIG været så fuld før og hjeller ikke siden...