juniordyne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

misspippi

man kan både få allergivenlige dyner i Jysk og Ikea. Vores har ikke kostet meget mere end 200 kr. og vi er skam godt tilfredse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Kofoed.

Bilka Ved ikke hvad de koster, tror det er 350-400, men de er også mærket med det meste. Hæng mig ikke på prisen, deres baby dyner kostede 250 da vi købte dem.

Anmeld

8. juni 2011

Christina.78

købte min i babysam og det er denne http://www.babysam.dk/juniordyne-baereevne-over-10.aspx den var på tilbud til 250 på daværende tidspunkt..

hvis du kan nøjes med bæreevne 8 så er den på tilbud lige nu http://www.babysam.dk/juniordyne-baereevne-over-8.aspx

Anmeld

8. juni 2011

Troldepussen

KamillaT skriver:

Skal ud og købe en juniordyne til min dejlige tøs 

Kiggede på Ønskebørn's hjemmeside, der koster den billigste 500,. og det synes jeg er lidt vildt  Måske er det bare mig. 

Hvor har i købt jeres og hvad gav i for dem?

Jeg købte i Jysk, du kan se deres udvalg på deres hjemmeside Jysk.dk jeg købte deres Allegro til 400 kr, det er en allergivenlig dyne

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

Troldepussen skriver:

Jeg købte i Jysk, du kan se deres udvalg på deres hjemmeside Jysk.dk jeg købte deres Allegro til 400 kr, det er en allergivenlig dyne

Tusind tak 

Anmeld

8. juni 2011

Troldepussen

KamillaT skriver:

Tusind tak 

Det var så lidt

Anmeld

8. juni 2011

roenlund

hvis du køber iikea skal du være obs på at dynerog betræk tit har andre størrelser end i resten af DK og man derfor ikke kan bruge alt sengetøj...

Anmeld

8. juni 2011

stella

KamillaT skriver:

Skal ud og købe en juniordyne til min dejlige tøs 

Kiggede på Ønskebørn's hjemmeside, der koster den billigste 500,. og det synes jeg er lidt vildt  Måske er det bare mig. 

Hvor har i købt jeres og hvad gav i for dem?

jeg købte den i jysk kan ikke huske prisen men det er under 500

Anmeld

9. juni 2011

karina pigen

KamillaT skriver:

Hold kæft hvor surt at intet af det i ønskede jer ikke kom men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved. 

uh det var bare en rigtig lorte dåb!!!!

folk har ik sat bytte mærker på ellers er det købt i smykke butikker hvor jeg bestemt ik kan burge noget fra ( vi har en dreng) og han har fået SÅ mange smykker..

og folk har ik gemt kvitteringerne.. flot .. GRRRR

nogen ting er endda købt i januar hvor han blev født så der kan intet gøres.. vi har brugt så mange penge tid ig energi på den dåb og ja.. føler bare det hele er spildt..

Anmeld

9. juni 2011

nevfaniel

jeg har købt en brugt med et par senge tøj til,

for den nye hun fik i dåbs gave vil hun ikke sove med

sådan har hun det med mange ting, hun er heller ikke så glad for at have nyt tøj på selvom det er blevet vasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.