juniordyne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.761 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

KamillaT

Skal ud og købe en juniordyne til min dejlige tøs 

Kiggede på Ønskebørn's hjemmeside, der koster den billigste 500,. og det synes jeg er lidt vildt  Måske er det bare mig. 

Hvor har i købt jeres og hvad gav i for dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

twinny

det var vildt dyrt..

kan du ikk kigge i Ikea? De har mange og til fornuftige priser...

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

Baby-støv skriver:

det var vildt dyrt..

kan du ikk kigge i Ikea? De har mange og til fornuftige priser...

Synes også det er mega dyrt  For en dyne 

Jo, det vil jeg lige gør, tak 

Anmeld

8. juni 2011

twinny

KamillaT skriver:

Synes også det er mega dyrt  For en dyne 

Jo, det vil jeg lige gør, tak 

Jaah... synes dog ikk de har vildt mange på hjemmesiden.. Men har lige været derude... De har stort udvalg med priser ned til 100 kr tror jeg...

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

Baby-støv skriver:

Jaah... synes dog ikk de har vildt mange på hjemmesiden.. Men har lige været derude... De har stort udvalg med priser ned til 100 kr tror jeg...

Kiggede også lige på hjemmesiden, det er ikke det store udvalg nej  Må en tur derover  

Anmeld

8. juni 2011

twinny

KamillaT skriver:

Kiggede også lige på hjemmesiden, det er ikke det store udvalg nej  Må en tur derover  

God ide...  Man kan også altid bruge en tur i ikea..

Anmeld

8. juni 2011

karina pigen

det kommer an på hvor hys man er.. den jeg skal ud og købe koster næsten 1000 kr fra kærebørn.. den har alle mærker og er allergi venlig og en masse andet jeg har baby dynen og er vild glad for den..

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

karina pigen skriver:

det kommer an på hvor hys man er.. den jeg skal ud og købe koster næsten 1000 kr fra kærebørn.. den har alle mærker og er allergi venlig og en masse andet jeg har baby dynen og er vild glad for den..

1000,- for en dyne, det er mange penge og den slags penge har jeg ikke. Men hvis man som dig har pengene til det, så havde jeg dælme også købt sådan en

Hvis jeg spare lidt sammen har jeg selvfølgelig råd, men nu her - Nej. Er lige flyttet og det har været en dyr omgang. Men en ny dyne det skal hun have

Anmeld

8. juni 2011

karina pigen

KamillaT skriver:

1000,- for en dyne, det er mange penge og den slags penge har jeg ikke. Men hvis man som dig har pengene til det, så havde jeg dælme også købt sådan en

Hvis jeg spare lidt sammen har jeg selvfølgelig råd, men nu her - Nej. Er lige flyttet og det har været en dyr omgang. Men en ny dyne det skal hun have

jeg har sgu heller ik så mange penge.. hehe havde håbet vi fikd en i dåbs gave men neeeej intet fra ønske listen kom på bordet.. så mor her skal skam også spare.. han bliver 5 mdr her snart såå har liidt tid at spare op i.. *S*

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

karina pigen skriver:

jeg har sgu heller ik så mange penge.. hehe havde håbet vi fikd en i dåbs gave men neeeej intet fra ønske listen kom på bordet.. så mor her skal skam også spare.. han bliver 5 mdr her snart såå har liidt tid at spare op i.. *S*

Hold kæft hvor surt at intet af det i ønskede jer ikke kom men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.