Anonym skriver:
HJÆLP!!
Min dreng er 4 år, og i noget tid har han råbt og skreget og tudet når han har fået af vide at nu skal han i bad.. 
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. han har ALDRIG været ude for noget traumatisk som har med vand at gøre..
årh jeg føler mig SÅ magtesløs!
han skriger mig ind i hovedet, og slå ud med armene.. hans far kan heller ikke bade ham.. 
fra en frustreret og forvirret mor..
min datter på 3 ½ er nøjagtig som din søn.... men hun har så bare haft et problem med bad siden hun var 1 og vi ved heller ik hvorfor... svømmehal er slet ik noget problem
MEN I BAD.... nix det er en KAMP.... men jeg tror jeg har venet mig så meget til det at jeg simpelhen bare siger DET SKAL DU... hun slår og sparker også men det hjælper altså ik noget i bad det SKAL hun...
hun har EN gang faldet under bruseren da hun var 2½ ca fordi hun ik ville stå stille... (hun slog sig ik ret meget da jeg sådan halvvejs greb hende) men siden den gang har hun stået stille når hun ENDELIG er kommet under bruseren...
jeg har desværrer ik rigtig nogen mirakel kur... tror bare man må sætte sig i hovedet at man slet ik vil diskuter det og så ENDELIG ik bliv vred eller noget... bare bliv BESTEMT... for det er JER der ved bedst...
Anmeld