SÅ skuffet over lægen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.638 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Vivian87

Jeg var til første lægeundersøgelse idag, og jeg havde bare sådan glædet mig til at få svar på nogle af mine spørgsmål, men måtte gå derfra SÅ skuffet...

Hun fik simpelthen lavet det hele til en psykolog seance... snakkede om hvor farligt det er at jeg er overvægtig og hvor dum jeg er at være blevet gravid mens jeg er overvægtig, og hvad grunden til min overvægt var og bla bla bla.... så spurgte hun til bagland og jeg fortalte som det er, at jeg ikke har nogen kontakt til min mor pga. gentagende selvmordsforsøg, og så begyndte hun gudhjælpemig at lege psykolig og snakke om alt den kærlighed min mor ikke havde givet mig og at det sikkert var grunden til min overvægt... PRØV LIGE AT HØR HER DAME!! Jeg går allerede til psykolog for at få styr på den del af mit liv så stop det fis og svar på mine spørgsmål!!!!

Sagde til hende at jeg har døjet med dårlig lænd i halvandet års tid og at jeg var begyndt at have rigtig ondt, kan nogle gange slet ikke komme ud af sengen fordi jeg har så mange smerter og det låser helt i min lænd, og at jeg ikke kan ligge på ryggen på et hårdt underlag fordi det gør så ondt og jeg ikke kan komme op igen, og hun hørte overhovedet ikk efter!! Hun sagde jeg skulle lægge mig på ryggen på gulvet og lave nogle øvelser hvor jeg løftede lænden fra gulvet.. prøv da lige, jeg har lige sagt at jeg ikke kan ligge fladt på ryggen på gulvet for smerter!

Jeg gik derfra med tårer i øjnene... jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv... hun hørte overhovedet ikke efter og virkede bare som om hun ville ha mig ud igen hurtigst muligt.. Så efterfølgende på vanfrejournalen at hun har udfyldt en masse som hun ikke har snakket med mig om: hvor jeg vil føde henne, om der er sygdomme i familien, om jeg har været indlagt før, hvem faren er (ja hun har kraftedme skrevet at faren er ukendt - DET ER MIN MAND SOM JEG HAR VÆRET SAMMEN MED I SNART 4 ÅR, VÆRET GIFT MED I SNART 1 ÅR!!!!)Han er sgu ikke ukendt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

K&S

Vivian87 skriver:

Jeg var til første lægeundersøgelse idag, og jeg havde bare sådan glædet mig til at få svar på nogle af mine spørgsmål, men måtte gå derfra SÅ skuffet...

Hun fik simpelthen lavet det hele til en psykolog seance... snakkede om hvor farligt det er at jeg er overvægtig og hvor dum jeg er at være blevet gravid mens jeg er overvægtig, og hvad grunden til min overvægt var og bla bla bla.... så spurgte hun til bagland og jeg fortalte som det er, at jeg ikke har nogen kontakt til min mor pga. gentagende selvmordsforsøg, og så begyndte hun gudhjælpemig at lege psykolig og snakke om alt den kærlighed min mor ikke havde givet mig og at det sikkert var grunden til min overvægt... PRØV LIGE AT HØR HER DAME!! Jeg går allerede til psykolog for at få styr på den del af mit liv så stop det fis og svar på mine spørgsmål!!!!

Sagde til hende at jeg har døjet med dårlig lænd i halvandet års tid og at jeg var begyndt at have rigtig ondt, kan nogle gange slet ikke komme ud af sengen fordi jeg har så mange smerter og det låser helt i min lænd, og at jeg ikke kan ligge på ryggen på et hårdt underlag fordi det gør så ondt og jeg ikke kan komme op igen, og hun hørte overhovedet ikk efter!! Hun sagde jeg skulle lægge mig på ryggen på gulvet og lave nogle øvelser hvor jeg løftede lænden fra gulvet.. prøv da lige, jeg har lige sagt at jeg ikke kan ligge fladt på ryggen på gulvet for smerter!

Jeg gik derfra med tårer i øjnene... jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv... hun hørte overhovedet ikke efter og virkede bare som om hun ville ha mig ud igen hurtigst muligt.. Så efterfølgende på vanfrejournalen at hun har udfyldt en masse som hun ikke har snakket med mig om: hvor jeg vil føde henne, om der er sygdomme i familien, om jeg har været indlagt før, hvem faren er (ja hun har kraftedme skrevet at faren er ukendt - DET ER MIN MAND SOM JEG HAR VÆRET SAMMEN MED I SNART 4 ÅR, VÆRET GIFT MED I SNART 1 ÅR!!!!)Han er sgu ikke ukendt!!!

Jeg ville skifte læge og bede om en tid, så vandrejournalen kan blive udfyldt korrekt og du kan få svar på alle de spørgsmål du har

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Jeg ville ringe til det lægehus i morgen, og få en ny tid ved en anden læge! Og fortælle at jeg aldrig mere skal ind til hende.. Det er da alt for dårligt. Det må da være ulovligt at udfylde din vandrejournal uden at have spurgt dig..

Anmeld

8. juni 2011

tazz

læge med en dårlig dag?!

Mit første besøg hos jordemoderen forløb ikke meget anderledes. Min mand måtte holde mig tilbage for jeg ikke lavede en flyveskalle ind over bordet. Hun sad og kiggede på min vandrejournal og udbråd med forfærdelse "77 kg!!!!! Hold nu kæft du vejer meget!!! Du har helt sikkert sukkersyge, man kan ikke være så fed uden at have sukkersyge! Og du må under ingen omstændigheder tage mere end 5-6 kilo på når du i forvejen er så stor!"

Jeg havde IKKE sukkersyge, min læge siger at jeg er normalvægtig, og jeg tog kun 2,5 kg på ... biyatch!!

Anmeld

8. juni 2011

Nemesis

som andre skriver så ville jeg endten skifte lægehus eller ringe og be om en tid hos en anden læge og foreligge problemet. Især det med at fader er ukendt er bare ikke i orden!!!

fortæl at du faktisk havde en del spørgsmål men at du slet ikke trængte igennem.

Sisse

Anmeld

8. juni 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Jeg ville tage direkte på kommunen og bed om at skifte læge!!! 

Du skal slet ikke stå model til alt det der.. overhoved.. nogle læger er bare underlige det er min egen også.. jeg kan bare ikke få en anden ellers havde jeg skiftet...

men stort  herfra 

Anmeld

8. juni 2011

MosterA

Jeg har ikke andre gode råd end at skifte læge, som alle andre også siger.

Vil bare sige at jeg føler med dig. Min første scanning blev også helt anderleges end jeg havde forventet, så jeg kender godt følelsen af at have glædet sig til noget og det så bare blev helt anderledes! Man bliver bare så ked af det 

Syntes lige du skulle have et stort som et lille plaster.

Anmeld

8. juni 2011

maryjane

Synes du skal skifte læge, som de fleste andre. Da jeg blev gravid havde jeg en BMI på 38, og det var ikke noget hun gik så meget op i. Og ja, alle de andre ting du nævner, lyder helt åndssvagt.

Anmeld

8. juni 2011

maryjane

Btw. Kan se vi bor i samme by, har næsten lyst til at spørge hvilken læge du har?

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

Madam Blå skriver:

Jeg ville ringe til det lægehus i morgen, og få en ny tid ved en anden læge! Og fortælle at jeg aldrig mere skal ind til hende.. Det er da alt for dårligt. Det må da være ulovligt at udfylde din vandrejournal uden at have spurgt dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.