Må jeres mænd/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Rosa

-Sigrid- skriver:

Ja selvfølgelig. Og han må også gå i byen med dem, sove ved dem, bage kager med dem og arbejde for dem? Han må godt skrive søde og skat. Men ikke elskede. Han må godt tantekysse dem, kramme og kyse på kinderne.

Jeg er ikke jaloux overhoved. Men ved at han aldrig ville gøre de ting han har simpelthen ikke lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MaliksMor

BinaMor skriver:

hvorfor? jalousi eller?

Nemmelig

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor

-Sigrid- skriver:

Hvor ser du der er nogen som siger at manden ikke må have kvindelige venner?

Fx. Mig

Anmeld

8. juni 2011

Carl-Emil's mor

MaliksMor skriver:

Fordi han er alt for jaloux også har vi fundet ud af at det nemmeste bare er at ingen af os har facebook

Hoooold da op et stort menneske du er hvis man kan sige det sådan...

Det var simpelthen ikke gået igennem her så var han blev sat til at arbejde med sin jalouxi ... 

Men sejt af dig da.. 

Anmeld

8. juni 2011

BinaMor

MaliksMor skriver:

Nemmelig

okay fair nok.

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

MaliksMor skriver:

Fx. Mig

Men du havde ikke skrevet da jeg gjorde

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor

MorTilJanuar skriver:

Hoooold da op et stort menneske du er hvis man kan sige det sådan...

Det var simpelthen ikke gået igennem her så var han blev sat til at arbejde med sin jalouxi ... 

Men sejt af dig da.. 

det kan jeg ligeså godt droppe jeg har også "nok" i mine veninder, hvis man kan sige det sådan. Og jeg kan sagtens forstå ham, dengang jeg mødte ham havde jeg en mio. drenge venner som ville mere end bare være venner med mig - hvis man kan sige det sådan

- så det er helt fino her og konsekvense ved det er bare at han heller ingen veninder, facebook eller hjemmeside har kun hans drenge venner haha.. det lyder helt sygt,,,

Anmeld

8. juni 2011

Mi

Ja selvfølgelig. Og han må også gå i byen med dem, sove ved dem, bage kager med dem og arbejde for dem? Han må godt skrive søde og skat. Men ikke elskede. Han må godt tantekysse dem, kramme og kyse på kinderne.

Jeg er ikke jaloux overhoved. Men ved at han aldrig ville gøre de ting han har simpelthen ikke lyst.

jeg stoler også 100% på min mand.

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

jeg stoler også 100% på min mand.

Helt ærlig, så den frihed man har når man stoler på ens elskede, det er meget bedre end det meste andet. Den tillid jeg har med min Peder stikker al andet 

Anmeld

8. juni 2011

TinaPina

Ej selvfølgelig MÅ han dét!

Synes sgu dét er langt ude hvor meget man i nogle forhold bestemmer over hinanden efterhånden.

Hvis man ikke engang kan klare "venner" af modsat køn på Facebook så har ens forhold da alvorlige problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.