Må jeres mænd/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.230 visninger
45 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

ha ander piger/damer/kvinder på deres facebook som venner..

Tråden låses efter anmodning fra TS, da hun har lavet en tilsvarende med afstemning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

LinLin

Ja da...

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

der skulle også ha været en afstemning.

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Ja, selvfølgelig må han det Hvorfor skulle jeg bestemme, hvem han er venner med..

Anmeld

8. juni 2011

Zeus

Min er slet ikke på face, men ja, det måtte han godt.. Han har ikke kun drengevenner, og ville da være underligt, hvis han ikke måtte være venner med hans pigevenner derinde pga mig

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig. Og han må også gå i byen med dem, sove ved dem, bage kager med dem og arbejde for dem? Han må godt skrive søde og skat. Men ikke elskede. Han må godt tantekysse dem, kramme og kyse på kinderne.

Jeg er ikke jaloux overhoved. Men ved at han aldrig ville gøre de ting han har simpelthen ikke lyst.

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, selvfølgeligt For mig at se ville det være helt tosset og total udelukket at benægte min kæreste at tale med andre piger. Jeg har da også mange hankønsvenner, som jeg er venner med på facebook. De bliver ikke smidt ud af mit liv, fordi jeg har en kæreste

Anmeld

8. juni 2011

Mutti2B

Selvfølgelig han da det. Det er da slet ikke noget jeg skal bestemme. Jeg er jo ikke hans mor!

Anmeld

8. juni 2011

otlitrom

Ja da! Min kæreste må gøre lige hvad han vil.. Går han over grænsen, så er det jo bare ud af vagten... Jeg går ikke ind for at sætte grænser for hinanden, men gensidig respekt og accept af forskelligheder og ønsker.

Og det er ikke sagt for at virke nedladende på dit indlæg. Vi lever alle forskelligt. Det er bare mit syn på sagen!

Anmeld

8. juni 2011

Na-Wi

hehe ja da ? .. Han har da også ret til et liv Jeg har da også en masse drenge venner, så kan ikke se hvorfor han ikke må have pige venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.