Hvilken allergimedicin virker for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

K&S

Hejsa

Jeg har de sidste mange år brugt Mildin-tabletter - mange gange suppleret med næsespray og øjendråber fra Livostin.

Men i år synes jeg slet ikke, det virker

Hvad bruger I? Tabletter, næsespray eller andet?

Jeg er allergisk overfor mange ting, men lige nu er det græspollen, der generer mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

lucas<3

jeg får nogle der hedder  anok og de virker på mig.. de koster ikk så meget..

Anmeld

8. juni 2011

Frk.Munk

Alnok tager jeg hvis det bliver for slemt - det sagde lægen god for efter uge 10. i min graviditet.

Anmeld

8. juni 2011

Fenja09

Min kæreste har allergi i svær grad her om sommeren - lige nu tager han piller og bruger næsespray.

Tabletterne hedder Kestine (ebastin) og næsesprayen hedder Flixonase.

/Fenja

Anmeld

8. juni 2011

K&S

lucas<3 skriver:

jeg får nogle der hedder  anok og de virker på mig.. de koster ikk så meget..

Anmeld

8. juni 2011

K&S

SommerBlomst skriver:

Alnok tager jeg hvis det bliver for slemt - det sagde lægen god for efter uge 10. i min graviditet.

Hehe, skægt for jeg var gravid henover sommeren sidste år (fødte 3. august) og jeg mærkede INTET til min allergi  så jeg har sagt til manden at jeg skal bare være gravid igen

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Fenja09 skriver:

Min kæreste har allergi i svær grad her om sommeren - lige nu tager han piller og bruger næsespray.

Tabletterne hedder Kestine (ebastin) og næsesprayen hedder Flixonase.

/Fenja

Anmeld

8. juni 2011

Frk.Munk

K&S skriver:

Hehe, skægt for jeg var gravid henover sommeren sidste år (fødte 3. august) og jeg mærkede INTET til min allergi  så jeg har sagt til manden at jeg skal bare være gravid igen

ha ha ja, god plan - jeg må sige jeg også er forundret over så lidt jeg mærker til det - har faktisk kun taget et par enkelte piller, så det er nok det der skal til - en graviditet

Anmeld

8. juni 2011

Fenja09

K&S skriver:

Ur welcome

Anmeld

8. juni 2011

K&S

ha ha ja, god plan - jeg må sige jeg også er forundret over så lidt jeg mærker til det - har faktisk kun taget et par enkelte piller, så det er nok det der skal til - en graviditet

meeeen manden er nu ikke helt enig...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.