tidlig sygemelding... kom med jeres mening....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Ni-ko-li-ne

tb skriver:

Vi har ikke været i behandling denne gang  det skete bare lige pludselig..

Det er ikke muligt at få noget administrerende arbejde.. Ellers så havde jeg taget imod det  jeg er ansat produktionsmedarbejder..

måske kunne der være en anden afd. der kunne bruge dig en rum tid... Det er sådan ordningen er tænkt...

anyways... du skal ikke have dårlig samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SussieThyssen

tb skriver:

Har fået en tid hos lægen til på tirsdag.. Det er desværre ikke muligt hos os at få mindre belastende opgaver, da vi kører på rotation, og de fleste arbejdsopgaver går ud på det samme.. Det er en makrelkonserves fabrik jeg er på..

Tjaaa..så er der jo kun mulighed for en sygemelding..men se nu hvad lægen siger.

Anmeld

8. juni 2011

kiwilouise

tb skriver:

Ja, som overskriften siger, så kom med jeres mening.. Så må jeg jo se om jeg kan tåle at høre den  

Jeg er blevet gravid og vi er ovenud lykkelige!!!! Nu er situationen så bare, at vi var i behandling sidste gang og endte helt ud i IVF før det lykkedes os at blive gravide.. Sille blev så født juni sidste år..

Nu er vi så blevet naturligt gravide og er totalt i chok!!!!  men er super glade.. Vi havde ellers snakket om at vi ville til at spare sammen så vi kunne starte i behandling til næste år.. Men så kommer frygten os snigende.. Frygten for at miste.. Jeg arbejder på fabrik og har et til tider hårdt belastende arbejde med tunge løft, stress og akkordarbejde.. Det er et sted hvor der er møgvarmt om sommeren, ca. 30-40 grader og en luftfugtighed der siger spar 2  

Jeg ville allerhelst have en tidlig sygemelding.. I hvert fald indtil vi når 12. uge.. Men får os samtidig dårlig samvittighed.. Det er jo ikke en sygdom at være gravid.. Men det er sku os så kanon hårdt at skulle igennem behandling igen

Knus en frustreret Tina

jeg kan huske fra en biologitime da vi havde om graviditet at læren fortalte nogen vilde historier hvor kvinder der prøvede at slå deres baby ihjel ved at drikke benzin. hun forklarede at når baby først har sat sig fast så bliver den siddende medmindre naturen selv vælger at skille sig af med barnet.

tror ikke du skal være bange for at dit job vil ødelægge dit barn men hvor meget du kan holde til.

synes også du skal tage en snak med lægen og så finde en løsning i begge er tilfredse med

Anmeld

8. juni 2011

1000Ben

tb skriver:

det varmede.. Jeg tænker jo os, at skulle jeg miste det her, så er det jo slet ikke sikkert vi er så heldige at kunne igen selv  får næsten helt stress af at være på arbejde, fordi ens tanker bare kører hele tiden.. hehe..

Skynd dig til lægen og få den sygemeldning - i det hele taget burde det være en fuldtidssygemelding, hvis det er så hårde arbejdsforhold som du beskriver - en gravid har ikke godt af at løfte tunge løft og har bestemt heller ikke godt af at arbejde i så høje varmegrader - din arbejdsplads får jo hver en krone dækket af kommunen, så du behøver ikke have det skidt med det på nogen måde ) Det er jo et ØNSKEBARN ud over det sædvanlige, så pas du hellere MERE end godt på det ) Held og lykke med det hele, håber du har en sød læge...

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

tb skriver:

Det ved jeg ikke endnu.. Har fået en tid ved lægen på tirsdag.. Da jeg var gravid sidst efter IVF, blev jeg sygemeldt med det samme testen var positiv.. Lægen kaldte det en kostbar graviditet.. Men det er alle graviditeter da vel på hver deres måde???

Joh det er de vel, men nogen har naturligt bare større chance for at miste og de skal så ikke udsætte graviditeten for mere "fare", hvor andre kan lave alt muligt og stadig ikke tabe/misforme barnet.

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

tb skriver:

Ja, som overskriften siger, så kom med jeres mening.. Så må jeg jo se om jeg kan tåle at høre den  

Jeg er blevet gravid og vi er ovenud lykkelige!!!! Nu er situationen så bare, at vi var i behandling sidste gang og endte helt ud i IVF før det lykkedes os at blive gravide.. Sille blev så født juni sidste år..

Nu er vi så blevet naturligt gravide og er totalt i chok!!!!  men er super glade.. Vi havde ellers snakket om at vi ville til at spare sammen så vi kunne starte i behandling til næste år.. Men så kommer frygten os snigende.. Frygten for at miste.. Jeg arbejder på fabrik og har et til tider hårdt belastende arbejde med tunge løft, stress og akkordarbejde.. Det er et sted hvor der er møgvarmt om sommeren, ca. 30-40 grader og en luftfugtighed der siger spar 2  

Jeg ville allerhelst have en tidlig sygemelding.. I hvert fald indtil vi når 12. uge.. Men får os samtidig dårlig samvittighed.. Det er jo ikke en sygdom at være gravid.. Men det er sku os så kanon hårdt at skulle igennem behandling igen

Knus en frustreret Tina

Får man det der hvor du arbejder som gravid...? for jeg mener altså ikke du kan svede et barn ud og ang. løft så er der jo regler som gravid...hvis man kunne knolke sig ud af en graviditet, så ville der næppe være så mange aborter, så er helt sikker på du intet har at bekymre dig om...hvis det ender med en abort, så er der en grund og så er det jo trods alt bedst sådan...

NYD DET, du er sund og gravid...

Men altså...hvis du kan sygemeldes, og det er det bedste for dig, så er det jo bare om at gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.