vil gerne have en hund men hvorfor en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

lykkekevin

her er hvor gammel hund ikke så godt men en helt og adeles super skøn dame

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Madam Blå

lykkekevin skriver:

jeg ved det godt også mere sådan om hundenens sind sådan i det hele taget og så  en lille en .

som skrevet har vi jo haft en dejlig stor alaska

Så kan jeg kun anbefale en cairn terrier Lille, sød, lydig - men kræver, som alle andre hunde, god opdragelse.

pøjpøj med at finde den rigtig for jer

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

Kloster skriver:

Ja en lille hund sagde TS, men jeg vurderede lige selv, at størrelsen ikke er afgørende for at anskaffe sig en hund. Hi hi

Undskyld TS, men den eneste lille hund jeg vil anbefale er en puddel, da den er børnevenlig, lærenem og behagervillig

Læs evt om de forskellige racer og lad dig ikke snyde af både udseenet og størrelsen.

Jeg synes ofte, at temperamenet og lyden på små hunde er meget højt. Det hænger self også sammen med opdragelsen. Og måske skal jeg bare tie stille

Men af små hunde, vil jeg anbefale en puddel

mange tak  ja jeg ved det godt  men syntes bare ikke den skal være for volsom når vi skal do en en lejlighed

her er hvors gammel tøs dejlig pige sammen med lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2011

Pullemulle

Jeg ville selv vælge en engelsk eller fransk bulldog, men de passer også enormt godt til mit temperament. De er søde og også børnevenlige, men den skal selvfølgelig også opdrages ligesom alle andre hunde. I skal bare være opmærksomme på at de er enormt dovne og faktisk ikke må få særlig meget motion, de gider faktisk sjældent gå særlig lange ture. De har let til problemer med luftvejene og de må heller ikke gå på trapper. Så skal i bo i lejlighed vil i skulle bære den op og ned af trapperne, og vælger i den engelske bliver det nok lidt tungt.

Jeg har ikke selv haft en, men kender en der har haft en, og den har været let at have, ingen problemer.

En engelsk bulldog er klart min yndlingshund og skal da også have sådan én en dag

Men husk at tænke på temperamentet. Har i temperament til en doven hund som kun gør tingene når det passer dén, eller er i mere til en legesyg hund med lidt mere gang i? Det skal i også tænke på

God fornøjelse med den kommende hund uanset hvilken i ender med at vælge 

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

Pullemulle skriver:

Jeg ville selv vælge en engelsk eller fransk bulldog, men de passer også enormt godt til mit temperament. De er søde og også børnevenlige, men den skal selvfølgelig også opdrages ligesom alle andre hunde. I skal bare være opmærksomme på at de er enormt dovne og faktisk ikke må få særlig meget motion, de gider faktisk sjældent gå særlig lange ture. De har let til problemer med luftvejene og de må heller ikke gå på trapper. Så skal i bo i lejlighed vil i skulle bære den op og ned af trapperne, og vælger i den engelske bliver det nok lidt tungt.

Jeg har ikke selv haft en, men kender en der har haft en, og den har været let at have, ingen problemer.

En engelsk bulldog er klart min yndlingshund og skal da også have sådan én en dag

Men husk at tænke på temperamentet. Har i temperament til en doven hund som kun gør tingene når det passer dén, eller er i mere til en legesyg hund med lidt mere gang i? Det skal i også tænke på

God fornøjelse med den kommende hund uanset hvilken i ender med at vælge 

det skal være en hund der også vil lege og sådan den skal ikke være for dogen og må også gerne skulle have noget motion

Anmeld

8. juni 2011

Pullemulle

lykkekevin skriver:

det skal være en hund der også vil lege og sådan den skal ikke være for dogen og må også gerne skulle have noget motion

Så er det nok ikke en bulldog i skal have jer. Men held og lykke

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

Pullemulle skriver:

Så er det nok ikke en bulldog i skal have jer. Men held og lykke

nej er det nok ikke jeg vil jo gerne ind og have lidt tempramang lige som min gammel hund som der er billede af

men skal ikke kræve helt så megt motion som hende og være noget mindre på billede er hun kun hvalp i nu 6 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.