Er det dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

LC

Når den ikke er mere end 1år gamel vil jeg kræve kvittering, specielt når hun bare kan gå ned i butikken og få en ny.

Hvis du ikke har kvitteringen mister du retten til at få barnevognen repereret på garantien(reklamationsretten hedder det vel ind til den er 2 år gamel)

Så hvis ikke hun har kvitteringen ville jeg ihvertfald ikke betale så meget for den, som jeg måske ellers ville for en barnevogne der kun var 1år gamel med reklamationsret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Madam Blå

Lauritz skriver:

Vi har haft 4 brugte vogne i sin tid, og vi har altid købt uden kvittering!

Og i har aldrig haft brug for en kvittering?

Tror jeg heller ikke jeg får, men hvis hun nu havde den ville den ikke være så ringe at få med

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Madam Blå skriver:

Ja, det gør jeg jo. Og er så sikker som man kan være på, at den ikke er stålet. Så det er ikke der, skoen trykker.

Men den ville være rar at have.. Men kan forstå på jer, at det ikke er så vigtigt Heldigvis

Vil jeg ikke mere. Hvor brugt er den? For på et tidspunkt så kan man jo heller ikke bruge den til noget mere, altså kvitteringen.

Dem der købte min fik navn osv på mig

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

Madam Blå skriver:

Og i har aldrig haft brug for en kvittering?

Tror jeg heller ikke jeg får, men hvis hun nu havde den ville den ikke være så ringe at få med

Nej, altså hvis vognen skulle gå i stykker eller blive stjålet, så vil vores forsikring dække, selvom du ikke har kvitteringen.

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Vingummien skriver:

Vil jeg ikke mere. Hvor brugt er den? For på et tidspunkt så kan man jo heller ikke bruge den til noget mere, altså kvitteringen.

Dem der købte min fik navn osv på mig

Den er under et år.. Sælger fik stålet sin første vogn, og fik så en ny af forsikringen. Så kvitteringen duer endnu

Men tror bare jeg slår til. Som du siger,ejg ser jo vognen inden jeg giver hende pengene. Så jeg må lige gå den efter

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Lauritz skriver:

Nej, altså hvis vognen skulle gå i stykker eller blive stjålet, så vil vores forsikring dække, selvom du ikke har kvitteringen.

Okay - det må jeg lige undersøge om min forsikring gør.

Det kunne jo være super.

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Madam Blå skriver:

Den er under et år.. Sælger fik stålet sin første vogn, og fik så en ny af forsikringen. Så kvitteringen duer endnu

Men tror bare jeg slår til. Som du siger,ejg ser jo vognen inden jeg giver hende pengene. Så jeg må lige gå den efter

Ja  og hsuk at trille lidt med den også det glemmer man tit syntes jeg

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Vingummien skriver:

Ja  og hsuk at trille lidt med den også det glemmer man tit syntes jeg

Ja, det skal jeg huske Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.