Er det dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Madam Blå

At købe en brugt barnevogn uden kvittering?

Står midt i et køb, og sælger er ikke sikker på, at hun kan finde kvitteringen, af grunde som jeg stoler på. Altså jeg stoler på, at det ikke er en stålet vogn.

Men hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Fru Nielsen

Man kan jo aldrig vide sig hundrede procent sikker..... Meeen jeg ville godt turde det!

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Fru Nielsen skriver:

Man kan jo aldrig vide sig hundrede procent sikker..... Meeen jeg ville godt turde det!

Ok. Tænker om man får brug for det til en evt. reklamation. Vognen er under et år gammel nemlig..

Anmeld

8. juni 2011

Carina:-)

Hun kan henvende sig i den forretning hvor vognen er købet,de skal nemlige gemme papirer i 5 år-Så kan hun få en kopi .

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Carina:-) skriver:

Hun kan henvende sig i den forretning hvor vognen er købet,de skal nemlige gemme papirer i 5 år-Så kan hun få en kopi .

Super! Det vidste jeg ikke

Det skriver jeg fluks til hende. Man vil jo gerne have papir på, at den ikke er stjålet og hvis der nu skulle ske noget med den.. En reklamation fx.

Eller hvis jeg sælger den igen, når jeg er færdig med den

Anmeld

8. juni 2011

Carina:-)

Madam Blå skriver:

Super! Det vidste jeg ikke

Det skriver jeg fluks til hende. Man vil jo gerne have papir på, at den ikke er stjålet og hvis der nu skulle ske noget med den.. En reklamation fx.

Eller hvis jeg sælger den igen, når jeg er færdig med den

Da vi solgte vores vogn fra babysam.

Gik jeg ind og sagde datoen,min adr, og navn -Og så kunne de finde mig i depairer de havde lavet da vi fik vognen sat til side,og datoen på hvornår vi købte den.

Så her fik jegen kopi køber kunne få

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Jeg solgte min uden kvittering da jeg havde fået den smidt væk eller sådan, kunne i hvert fald ik finde den.

Så syntes godt du kan, og du ser jo vognen inde, evt lige trille en tur med den for at se osv

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

Madam Blå skriver:

At købe en brugt barnevogn uden kvittering?

Står midt i et køb, og sælger er ikke sikker på, at hun kan finde kvitteringen, af grunde som jeg stoler på. Altså jeg stoler på, at det ikke er en stålet vogn.

Men hvad synes i?

Vi har haft 4 brugte vogne i sin tid, og vi har altid købt uden kvittering!

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Carina:-) skriver:

Da vi solgte vores vogn fra babysam.

Gik jeg ind og sagde datoen,min adr, og navn -Og så kunne de finde mig i depairer de havde lavet da vi fik vognen sat til side,og datoen på hvornår vi købte den.

Så her fik jegen kopi køber kunne få

Dejligt

Jeg håber hun gider gå ind og få en kopi til mig

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Vingummien skriver:

Jeg solgte min uden kvittering da jeg havde fået den smidt væk eller sådan, kunne i hvert fald ik finde den.

Så syntes godt du kan, og du ser jo vognen inde, evt lige trille en tur med den for at se osv

Ja, det gør jeg jo. Og er så sikker som man kan være på, at den ikke er stålet. Så det er ikke der, skoen trykker.

Men den ville være rar at have.. Men kan forstå på jer, at det ikke er så vigtigt Heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.