Hvad søren ønsker man sig når man er en 1 årig lille pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anne85

Peps skriver:

Den løbecykel er nemlig genial  Ungerne elsker dem, og får hurtigt lært at køre på dem. Har 2 stk til dagplejebørnene

Den fås i to størrelser - hvilken en vil du sige vi skal tage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

132319

BObles. Herhjemme er især krokodillen og elefanten et hit 

Dukke + dukkevogn

Stabletårn fra Djego

Legekøkken + mad

Bilibo

Det var lige hvad jeg på stående fod kunne komme i tanke om 

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

132319 skriver:

BObles. Herhjemme er især krokodillen og elefanten et hit 

Dukke + dukkevogn

Stabletårn fra Djego

Legekøkken + mad

Bilibo

Det var lige hvad jeg på stående fod kunne komme i tanke om 

Okay man er vist ude i luksus problemer når jeg kan sige at ALT det du nævner har vi i forvejen  Alt andet end dukkevogn havde vi fra storebror og sårn en fik hun så i dåbs gave

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

Anne85 skriver:

Ja sådan en tråd har været oppe tusind gange før... men jeg kan selvfølgelig ikke lige finde dem

Om en god måneds tid fylder vores lille prinsesse 1 år - jeg har netop sendt invitationer afsted til familien og inden længe kimer de os nok ned for at få fødselsdagsønsker Men hvad søren skal hun ønske sig?

Vi har jo rigtig mange ting i forvejen da hun er 2. barn.... så det må godt være noget lidt mere tøset

Har selv overvejet en wheely bug (hun har den lille, men tænker at købe den store), en dukke - har bl.a. kigget på den der hedder "baby stella" som skulle være perfekt som "den første dukke" - nogen af jer der kender den? Og så har jeg overvejet denne løbecykel http://legebutikken.dk/shop/pukylino-begyndercykel -1599p.html - er der mon nogen af jer der har erfaring med den? Vi kender PUKY og er super glad for den løbecykel som storebror har - men kan et barn på 1 år finde ud af denne model?

Kom gerne med en masse gode ideer

Herhjemme har de mange musikinstrumenter Runa fik til sin 1 års fødselsdag bare været et MEGA hit...men hun er også meget musikalsk (hvis hendes mor selv skal sige det )

Anmeld

9. juni 2011

132319

Anne85 skriver:

Okay man er vist ude i luksus problemer når jeg kan sige at ALT det du nævner har vi i forvejen  Alt andet end dukkevogn havde vi fra storebror og sårn en fik hun så i dåbs gave

Lidt måske 

Jeg skal da lige høre om de er glade for deres Bilibo? 

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

132319 skriver:

Lidt måske 

Jeg skal da lige høre om de er glade for deres Bilibo? 

Altså Nynne kan ikke finde ud af den endnu... men Kristian på 3 bruger den ofte - han er en dreng med krudt i bagen og han elsker at snurre rundt i den

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

dorthemus skriver:

Herhjemme har de mange musikinstrumenter Runa fik til sin 1 års fødselsdag bare været et MEGA hit...men hun er også meget musikalsk (hvis hendes mor selv skal sige det )

Rigtig god ide Det gjorde den store egentlig også i den alder - trommer, rasleæg osv - DET var og ER et hit

Anmeld

9. juni 2011

132319

Anne85 skriver:

Altså Nynne kan ikke finde ud af den endnu... men Kristian på 3 bruger den ofte - han er en dreng med krudt i bagen og han elsker at snurre rundt i den

Super, den ryger på Kamilles ønskeseddel, så kan Hjalte bruge den indtil hun bliver stor nok -Jeg har nemlig lidt samme luksusproblem som dig 

Hvad med en fin sættekasse eller en af disse fine svampelamper?

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

132319 skriver:

Super, den ryger på Kamilles ønskeseddel, så kan Hjalte bruge den indtil hun bliver stor nok -Jeg har nemlig lidt samme luksusproblem som dig 

Hvad med en fin sættekasse eller en af disse fine svampelamper?

Har netop bestilt et legekøkken og en puky babycykel på nettet  Og så skal jeg lige ha fundet et par andre småting... nå ja, og så var det det jeg egentlig kom fra - hvad hun sku ønske sig af familien  

Vil lige sige at de har den på tilbud idag på klodsmajor.dk - fri fragt tilmed

Anmeld

9. juni 2011

132319

Anne85 skriver:

Har netop bestilt et legekøkken og en puky babycykel på nettet  Og så skal jeg lige ha fundet et par andre småting... nå ja, og så var det det jeg egentlig kom fra - hvad hun sku ønske sig af familien  

Vil lige sige at de har den på tilbud idag på klodsmajor.dk - fri fragt tilmed

Tak for tippet -Ville dog virkelig gerne have den gule som ikke er på tilbud og der er trods alt 3 måneder til hendes fødselsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.