Anne85 skriver:
Det kan godt være du har ret i at det er lidt små tosset at købe den store.... egentlig er det nok fordi jeg har fortrudt lidt at vi har købt den lille... kan se at vuggestuebørnene i min søns børnehave kører rundt på den store... men omvendt så fiser storebror (der blir 4 til spetember) rundt på lillesøsters lille weely bug herhjemme (omend den liiiige er lille nok til ham) 
Har din datter puky cyklen? Jeg synes simpelthen den er så fin - men det er jo spild af penge hvis hun alligevel ikke kan finde ud af den (Gud hvor glemmer man hurtigt - kan slet ikke huske hvor meget min søn fx kunne da han var 1 -1 1/2 år)
Kan desværre ikke se de links du har lagt ind 
Hvad er det største hit ved jer pt? Hvad leger hun mest med?
Øv, jeg forstår ikke, hvorfor du ikke kan se links'ne

Nej, hun har ikke Puky cyklen, men jeg synes, den ser smart ud, og jeg tror godt, hun ville kunne finde ud af at bruge den, hvis hun da kan nå jorden med fødderne. Sofie kører rundt herhjemme på sådan en gåbil, hvor hun sparker sig frem med fødderne, og har gjort det i lang tid.
Hm... hvad leger hun mest med... Altså ud over helt at ville stjæle søskendes ting og rydde skohylderne for sko, så bruger hun tigerdyret rigtig meget, musikstolen, krammer bamser/dukker og roder i en kasse med forskellige ting - legekopper, duploklodser, stableklodser osv. Hun kan sidde længe og putte en klods ned i en kop og tage den ud igen

Udenfor er det helt sikkert babygyngen, der er et hit.
Anmeld