Jeg forstår dig rigtig godt, jeg ville da også blive pisse sur og frustreret! Altså, manglende kommunikation og brud af aftaler er ikke en lille detalje, som man bare ser væk fra.
Ja, man kan sammenligne din situation med sømandskonerne før i tiden. Men altså, tror lige man glemmer, at det var de fuldt klare over før de besluttede sig for at få børn sammen med manden. Der vælger man en livsstil, og accepterer at således er det bare. Det var jo ikke det I gjorde!
Så jeg kan godt følge dig, jeg ville ihvert fald ikke føle mig respekteret i et forhold, hvor du bare bliver "efterladt", selv om i har aftalt, at han skal være hjemme. Som om du altid skal være parat til at stå med det hele selv, og han ikke har noget ansvar overfor jer i hjemmet. Du er kvinden som står for det hele derhjemme, og han er ude og skaffer føden - dog uden at det var aftalen.
Tag en snak med ham om det, vis ham hvordan det føles. Det er ikke så meget andet at gøre.. Hvis du føler at det ikke virker, så tag evt. på en spontan heldags tur med veninderne, og efterlad ham med børnene og pligterne for at illustrere at kommunikation og aftaler er nøglen frem! For nogle mænd fatter det bare ikke.....
Anmeld