forviret.. hvis han er faren hvad kan han så kræve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Noneother

I øvrigt. Hvis du nu ikke gider at vente på kommunens afgørelse ang. faderskab osv. Det kan jo ta´lang tid.

Så kan du gøre som os, og bestille et dna-kit på nettet. (1500kr.) Vi skrabede både far og søn i munden med en vatpind, sendte ind, og havde svar efter en uge. -Det kan du i hvert fald gøre med det samme, og så er det sgu slået fast.
Ellers kan man jo rende i flere måneder med den usikkerhed, og en kæreste der får knyttet stærke følelser til et barn der måske/måske ikke er hans. Og hvem ved så hvad det kan føre med sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

lounika skriver:

hmmm piger nu med godt 14 dage til min lille søn har tænk sig at komme ud til mig.. så begynder det at rumster i mit hove..

jeg flyttet fra en fyr jeg har været sammen med i 6 år vi har prøvet i 1 år at få et barn men igen resultat.. så fant jeg mig en anden som jeg blev meget glad for og bestemte mig for at flytte fra ham jeg bode med og ind til den anden med det samme. det gik meget hurtig det hele for 20 dage senere opdaget jeg at jeg var gravid.. hmm.. det var både helt fantastisk dejligt men også en trist nyhed da der så var fler muligerheder for hvem der er faren..

har været en masse op og ned tur igen med de to fyre , jeg bor sammen med den nye og er meget glad for ham, han har en datter i forvejen så han ved han "kan" he he..  jeg tror ikke helt selv på det kan være min X da vi har prøvet så længe så det ville være underligt hvis det lige var den sidste gang vi var samme men muligheden er der jo..

min x ønsker slet inegen former for kontagt med mig heller ikke hvis barnet skulle være hans han vil ikke se mig overhovet .. men hvis drengen er hans vil han kræve alt han kan siger han..

men hvad kan han kræve hvis vi får lavet en test og drengen er hans? det flyder rundt inden i mit hove..

i starten ønsket jeg et sted der inde at et kunne være han for det var jo vores drøm og plan, og allt var så nyt med den nye fyr som jeg faktisk ikke kendte så godt..

men nu håber jeg bare på at det bestemt ikke er min X for orker ikke en masse besvær og vil så grene have det er mig og min nye kæreste der skal have denne lille familiie , syntes der er dele barn nok i hans datter hvilket for mig også kan være svært nogle gange med hans X kone.... det fylder utroligt meget i mit lille hove... kan slet ikke tænke en masse dejligt lige for tiden er meget ked af det og forstår ikke vreden er sådan her for mig...

Udfra din profil er babyen lave ca 2 okt 2010..

Så om du have sex med din eks eller den nye fyr der er jo kun dig der hved det måske.

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Noneother skriver:

I øvrigt. Hvis du nu ikke gider at vente på kommunens afgørelse ang. faderskab osv. Det kan jo ta´lang tid.

Så kan du gøre som os, og bestille et dna-kit på nettet. (1500kr.) Vi skrabede både far og søn i munden med en vatpind, sendte ind, og havde svar efter en uge. -Det kan du i hvert fald gøre med det samme, og så er det sgu slået fast.
Ellers kan man jo rende i flere måneder med den usikkerhed, og en kæreste der får knyttet stærke følelser til et barn der måske/måske ikke er hans. Og hvem ved så hvad det kan føre med sig?

Nå ja det kan man jo købe hihi..Lidt dyrt.

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

Noneother

Henriette1976 skriver:

Nå ja det kan man jo købe hihi..Lidt dyrt.

Henriette

JA det koster.. men det er helt klart det værd, fremfor at gå med usikkerheden i en evighed. Specielt når man snakker om farens bånd, til sit barn de første par måneder. Det kan faktisk betyde meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.