Sikke lidt rod forstå godt det fylder meget i dit hovede.
Jeg har selv været lidt der hvor du er. Dog sammen med fyen i alt i 7 år og vi prøve sp 3 kant med hans ven i 2000 jeg gik 53 overtid med det røde. Jeg teste negativ. så til lægen den var også negativ også fik jeg det røde et par dage efter negativ test den 29 april 2000 og det røde kom den 2 maj 2000. Typisk mdr efter kom mens ikke vente og vente tog til lægen og var i 7 uge da vi fandt ud af jeg var gravid den 16 juni 2000.
Vi var trivl om jeg var gjort gravid i april eller maj mdr men lægen sagde efter undersøgelser og ikke gravid den 29 april på testen hvor jeg så fik det røde på 53 dagen der 2 maj 2000.Udover det blev min termin flytte til Md scanningen til 6 feb så er gjort gravid den 17 maj 2000.Jeg var smart af skrive det rød og sex datoerne ned.Og efter scanningen sagde de også den 17 maj passe fint der.
Så selvom vi prøve 11-12 mdr så tror jeg det er hans far(min eks Kenneth den dag i dag).Udfra alle scaningerne og fik flytte termine en dag mere frem og efter som jeg teste negativ den 29 april.
Når tilbage til dig. Hvis du bor sammen med den nye kæreste så skriver han vel bare under på han er faren + han ville nemlig få fællers forældremyndighede sammen med dig når i bor sammen indtil andet er bevist.
Men kan du ikke renge ud på det hvem der er faren i sex sidste 1 rød dag osv.Det kan mange jo og sætte oplysningerne ind på f.eks
http://www.mingraviditet.dk/terminsberegner/terminsberegner.htm
Hvis man ser på sidste rød 1 dag hvis den kom på 28-30 dagen f.eks det år i har prøve og man har skrev sex datoerne og røddagen ned.
For mig tro jeg din nye fyr er faren nå du skriver i har prøve i 1 år.s tid men et sted kan det jo også været sket med din eks pga nu netop tænkte på nået andet eller jeres liv sammen osv.
Når babyen er født kan du til 5 ugers undersøgelsen hos egen læge bede om en dna test kender jeg to der har fået gjort udover mig selv.Men efter samtaler med min læge osv fandt vi frem til han var faren/kenneth der jeg have jo ligesom haft det røde fra 2 maj til 7 maj + teste negatov to gange indda.
Du skal bare går op med dig selvom du ville have lave dnatesten nu eller sige det må barne undersøg selv når den blever voksen eller din nye kæreste stå på papiren forså ville jeg nok ikke få lave den dna test fordi så kommer din eks til af stå på papiren hvis testen viser det er ham der er faren.Medmindre han underskriver sig alt om barne og siger ok til din nye kæreste er faren på skrift.
Omkring samvære må faren kun se den lille ca 1-2 gang om ugen ca 1-2 timer vis ikke andet er aftalt.
Første når den lille er over 2 år kan han få lov til af have ham/hende på overnatteningen medmindre i skriver papiren ud om samvære og laver jeres egene samværsorden som her...
Alt mulig held og lykke
fra Henriette