Er du ægdonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Kofoed.

Jeg overvejer det også, men venter lige til LoneH. har været igennem forløbet og lillepige er stor nok til, at moar lige er lidt mere homonel end normalt

Men jeg skal jo føde først, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Hvad er den øvre aldersgrænse?

35 år, med mindre de har lavet det om i mellemtiden

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Jeg aftalte med lægen at jeg skulle donere æg væk ved vores første behandling mod barnløshed. Det var noget de spurgte ad og det var kun hvis jeg selv producerede flere æg end jeg selv skulle bruge. Jeg sagde ja, men lavede ikke æg nok.

Jeg har overvejet at blive det nu, hvor vi har fået vores børn. Men lige nu vil det bare bringe alle de følelser frem som var forbundet med alle de gange vi har været i behandling, og det vil blive for hårdt. Min mand er heller ikke begejstret for ideen, men jeg ved at han vil støtte mig, hvis det er det jeg vil. Jeg blev desuden meget dårlig en hel uge efter hver ægudtagning, og besvimede også efter flere af indgrebene, så ved ikke om jeg orker at gå igennem det igen.

Anmeld

9. juni 2011

LC

Nej... Ville egentelig gerne, hvis det kunne hjælpe nogel barnløse par, og er jo rigtig lang venteliste på donoræg.

Men har desværre en meget sjælden arvelig sygdom i familien, så vil ikke give mine genere vidre til andre end mine egne børn. Skal lige siges at jeg har ikke selv sygdommen, men er muligvis smittebærer.

Anmeld

9. juni 2011

Stjernestoev

Jeg kom lige til at tænke det nok er en dum idé, når jeg har ADHD. Hvis jeg giver det videre.

Anmeld

9. juni 2011

Nessie

Stjernestøv skriver:

Jeg kom lige til at tænke det nok er en dum idé, når jeg har ADHD. Hvis jeg giver det videre.

Hmm, ja.

Ved heller ikke om de ville godkende det, jeg mener i hvert fald at jeg skulle svare på en masse spørgsmål om mit helbred

Anmeld

9. juni 2011

LRJ

Stjernestøv skriver:

Ih, hvor fint
Gør det ondt at få taget æggene ud?

Har ikke fået dem taget ud endnu skal jeg først på tirsdag

Anmeld

9. juni 2011

Sunflower

Jeg donerede æg ved vores første behandling. Desværre er mine æg ikke ret gode så det kan ikke komme på tale igen. Ville ellers gerne have gjort det efter vi selv er færdige med behandling!

Ja, det er et hårdt forløb med hormoner og ÆU, men jeg tror det er "nemmere" når man ikke selv skal bruge æggene. Jeg tror en del af det psykiske så vil være væk og dermed gøre processen lettere at komme igennem.

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Stjernestøv skriver:

Hej med jer
Vil høre om der er nogle ægdonorer herinde, da jeg selv overvejer at blive det..

Nej og jeg ville aldrig vælge at blive det. Aldrig nogensinde.

Anmeld

9. juni 2011

salix

ja jeg er skal donere for 2 gang i næste månde...

nej det gør ikke meget ondt at få taget æg ud... det kan dog mærkes...

det der var værst sidst var at jeg fik smerter dagen efter men det var vist meget normalt og regner ikke med at de kommer igen næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.