Er du ægdonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du ægdonor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.206 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Stjernestoev

Hej med jer
Vil høre om der er nogle ægdonorer herinde, da jeg selv overvejer at blive det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Stjernestoev

8. juni 2011

Fru.Ø

Nej

Anmeld

8. juni 2011

Tropez

Nej jeg er ikke æg doner og har egentligt heller ikke tænkt mig at blive det, jeg kan ligeså godt være ærlig, da jeg selv har været i behandling for barnløshed, kender jeg vejen man skal igennem, og før jeg har fået de børn jeg selv vil har deler jeg ikke, det kan godt være det er egoistisk, men når man har kæmpet i så mange år som jeg har, er mine æg meget dyrbare for mig.

Men jeg ved der en herinde på baby som er ægdonor, og jeg synes det er vildt fantastisk at folk gør det, tager hatten af for dem der vil, det er så stort, og jeg håber da at der mange som tør tage springet og gøre det, jeg kan bare ikke få mig selv til det 

Anmeld

8. juni 2011

LRJ

Ja jeg er

Anmeld

9. juni 2011

Stjernestoev

Lone H. skriver:

Ja jeg er

Ih, hvor fint
Gør det ondt at få taget æggene ud?

Anmeld

9. juni 2011

Wimmie

Lige nu er jeg ikke, da vi selv er i barnløshedsbehandling - er pt. gravid men skal nok i behandling igen inden for et par år.

Men når jeg er færdig og har brugt de æg jeg skal bruge selv, så kunne jeg godt finde på det på trods af at jeg synes det var en lidt hård omgang med ægudtagning og hormoner - men det var nok fordi jeg blev overstimuleret - det er jo ikke sikkert det kommer til at ske igen, nu hvor de ved hvordan min krop reagerer

Så ja, jeg kunne godt finde på det om nogle år (hvis jeg ikke er for gammel, hehe) - synes det kunne være en fin gestus når der nu er mange på æg her i landet.

Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke får et lille symbolsk beløb for at donere æg, når nu mænd får penge for at donere sæd... det giver ikke mening i min verden. Enten burde begge dele være noget man gjorde gratis, eller også skulle ægdonation også give lidt (i hvert fald mere end sæddonation)

Anmeld

9. juni 2011

Nessie

Vi overvejede det, da vi var i fertilitetsbehandling, men turde ikke, da de skulle tage æg fra mig, og direkte over til det andet par.

Og nu er jeg blevet for gammel

Men ellers gjorde jeg det gerne

Anmeld

9. juni 2011

Kay

jeg overvejer at gøre det når jeg sekv har fået de børn jeg skal ha

Anmeld

9. juni 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Vi overvejede det, da vi var i fertilitetsbehandling, men turde ikke, da de skulle tage æg fra mig, og direkte over til det andet par.

Og nu er jeg blevet for gammel

Men ellers gjorde jeg det gerne

Hvad er den øvre aldersgrænse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.