Syrnet eller ikke syrnet mme?? Hjælp mig - please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Valle81

Janni. skriver:

Silas gylper rigtig meget af syrnet, det virker næsten som om der er mere luft i det. Det skummer rigtig meget, måske derfor han gylpede meget af det.

Har du prøvet et andet mærke i mme? feks nan? eller er indholdet det samme i de to produkter? jeg må indrømme at jeg ikke selv har undersøgt det. 

Åhh nej, så ved jeg ikke om jeg tør prøve det:0( Ikke mere luft - elleres tak - det er det der skaber problemerne. Han kan slet ikke finde ro til at sove - han vrider sig hele tiden fordi der hele tiden er en prut:0(

Jeg skal mødes med SP på torsdag - jeg må snakke med hende og vente de på dage:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Janni.

Valle81 skriver:

Åhh nej, så ved jeg ikke om jeg tør prøve det:0( Ikke mere luft - elleres tak - det er det der skaber problemerne. Han kan slet ikke finde ro til at sove - han vrider sig hele tiden fordi der hele tiden er en prut:0(

Jeg skal mødes med SP på torsdag - jeg må snakke med hende og vente de på dage:0)

Åhh stakkels dreng. Synes bestemt det er værd at vente de 2 dage og få en kyndig vejledning. Håber du kommer med en update, og at i finder en løsning på alle disse iriterende prutter 

Silas prutter også meget men mest i søvne, og ikke noget han er generet af. Jeg er sikker på han har arvet det efter sin far (han prutter også rigtig meget, især i søvne       )

Anmeld

7. juni 2011

millesofie

Valle81 skriver:

Åhh, havde jeg bare de 5minutter det tog at lave det, så gjorde jeg det gerne - men det har jeg ikke.

Har Anton på 1 år og Arthur skrigballon - og Asta på 7 år og jeg har ikke engang tid til at tage af bordet fra aftensmaden før hen ved 22 tiden - så det må blive i mt næste liv:0)

kan godt forstå dig

men jeg fristes til at sige at det kan laves i store potioner og så varmes i mikroen

det var sådan jeg gjorde, jeg havde en stor kande med låg inde i køleren og hvergang det så blev sengetid så varmede jeg lige en flaske

og når der ikke var meget tilbage lavede en en giga potion (altid om aftenen og altid alt for sent) og hældt igen den i en kande med låg

ej men håber at du finder den MME som passer til dit barn held og lykke

Anmeld

8. juni 2011

Tullebobs

hvorfor laver du det ikke selv?

eller bare halvdelen af det

det er ret nemt at du skal bruge er :

en si

en gryde

en gryde ske

mandler

5 g rør sukker

hirse / boghvede / ris flager (det er jo en smags sag)

og vand

evt en smørklat men der er nok fedt i mandlerne

jeg vil gerne give dig hele opskriften hvis du har lyst

Undskyld, men det er da ikke det samme som syrnet MME

Det lyder som en fin opskrift, men da ikke til bitte små babyer på under 4 måneder - beklager hvis jeg har misforstået noget.

Hilsner fra Trine

Anmeld

8. juni 2011

Tullebobs

Valle81 skriver:

Hvad er forskellen???

Har prøvet at læse på pakkerne men kan ikke finde svaret.

Arthur døjer ekstremt med luft i maven og tænker om vi skal prøve syrnet i stedet - men ved ikke om det har noget at sige.

Vi bruger Bauevais pulver.

Christina, som er helt blank

Simon fik også et par flasker syrnet om dagen, men det var fordi at han havde hård mave - ved ikke om det virker på luft?

Hvad med at prøve mylicon-dråber? De skulle netop modvirke luft - spørg på apoteket, hvilke erfaringer der er med det.

Jeg håber, at du finder en løsning, så han kan få det bedre, det lille myr.

Kram fra Trine

Anmeld

8. juni 2011

millesofie

Tullebobs skriver:

Undskyld, men det er da ikke det samme som syrnet MME

Det lyder som en fin opskrift, men da ikke til bitte små babyer på under 4 måneder - beklager hvis jeg har misforstået noget.

Hilsner fra Trine

jo det er en allergi venlig opskrift og den kan bruges fra dag et af selvfølgelig uden smørklatten

Anmeld

8. juni 2011

Maja_4000

Vi gav udelukkende syrnet en overgang - Vi trappede op .. Men så en dag , var det som om hendes mave selv kunne "klare det" :b Og vi måtte stoppe , da det var som om at det bare gav hende mere luft i maven :s

Men jeg synes I skal prøve .. Det var vidundermiddel for os i cirka 2½ måned

Anmeld

8. juni 2011

bøgelund

vi bruger også beauvais.. syrnet er som andre skriver, hvis de har hård mave.. vi startede med det, og gav udelukkende... men da hun hele tiden havde tynd mave, trappede vi stille og roligt ned.. og nu får hun det slet ikke.. det er ligesom aff.middel.. hvis han ikke har de problemer, ville jeg nok ikke bruge syrnet..

spiser han ikke bare for hurtigt? måske..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.