Syrnet eller ikke syrnet mme?? Hjælp mig - please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Valle81

Hvad er forskellen???

Har prøvet at læse på pakkerne men kan ikke finde svaret.

Arthur døjer ekstremt med luft i maven og tænker om vi skal prøve syrnet i stedet - men ved ikke om det har noget at sige.

Vi bruger Bauevais pulver.

Christina, som er helt blank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Lise

Ved ikke lige hvad forskellen er, men hos Casper hjalp det til at få gang i systemet. Kunne dog ikke udelukkende give ham syrnet, for så fik han raketrøv. Tror det var to flasker syrnet om dagen, og resten ikke-syrnet (da han var fuldt på mme)

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Lise skriver:

Ved ikke lige hvad forskellen er, men hos Casper hjalp det til at få gang i systemet. Kunne dog ikke udelukkende give ham syrnet, for så fik han raketrøv. Tror det var to flasker syrnet om dagen, og resten ikke-syrnet (da han var fuldt på mme)

Arthur er også helt på mme - han har ikke problemer med at komme af med afføring overhovedet og det har fin konsistems - lækkert emne ikke

Men han har sååååååååååååå megetluft og mistænker lidt mme for at skylde lidt i det.

Jeg tror jeg prøvet at købeen pakke syrnet i morgen og skifter et par flasker ud med det:0)

Anmeld

7. juni 2011

Lise

Vi prøvede også beauvais først, men syntes ikke det fungerede helt, så jeg skiftede til Allomin. Og det var bare skønt

Anmeld

7. juni 2011

millesofie

Valle81 skriver:

Hvad er forskellen???

Har prøvet at læse på pakkerne men kan ikke finde svaret.

Arthur døjer ekstremt med luft i maven og tænker om vi skal prøve syrnet i stedet - men ved ikke om det har noget at sige.

Vi bruger Bauevais pulver.

Christina, som er helt blank

hvorfor laver du det ikke selv?

eller bare halvdelen af det

det er ret nemt at du skal bruge er :

en si

en gryde

en gryde ske

mandler

5 g rør sukker

hirse / boghvede / ris flager (det er jo en smags sag)

og vand

evt en smørklat men der er nok fedt i mandlerne

jeg vil gerne give dig hele opskriften hvis du har lyst

Anmeld

7. juni 2011

Janni.

Min SP sagde til mig at vi kun skulle give Silas syrnet hvis han fik svært ved at komme af med afføringen. 

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Fisenberg skriver:

hvorfor laver du det ikke selv?

eller bare halvdelen af det

det er ret nemt at du skal bruge er :

en si

en gryde

en gryde ske

mandler

5 g rør sukker

hirse / boghvede / ris flager (det er jo en smags sag)

og vand

evt en smørklat men der er nok fedt i mandlerne

jeg vil gerne give dig hele opskriften hvis du har lyst

Åhh, havde jeg bare de 5minutter det tog at lave det, så gjorde jeg det gerne - men det har jeg ikke.

Har Anton på 1 år og Arthur skrigballon - og Asta på 7 år og jeg har ikke engang tid til at tage af bordet fra aftensmaden før hen ved 22 tiden - så det må blive i mt næste liv:0)

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Lise skriver:

Vi prøvede også beauvais først, men syntes ikke det fungerede helt, så jeg skiftede til Allomin. Og det var bare skønt

Hmm - det kunne være vi skulle prøve det - jeg giver først lige et forsøg med at kombinere syrnet og ikke syrnet os ser - ellers skifte vi mærke:0)

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Janni. skriver:

Min SP sagde til mig at vi kun skulle give Silas syrnet hvis han fik svært ved at komme af med afføringen. 

super - men det har han ikke - bare meget luft:0)

Anmeld

7. juni 2011

Janni.

Valle81 skriver:

super - men det har han ikke - bare meget luft:0)

Silas gylper rigtig meget af syrnet, det virker næsten som om der er mere luft i det. Det skummer rigtig meget, måske derfor han gylpede meget af det.

Har du prøvet et andet mærke i mme? feks nan? eller er indholdet det samme i de to produkter? jeg må indrømme at jeg ikke selv har undersøgt det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.