Erfaringer med Slee-Bee pose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Frk.Munk

kamtok skriver:

Krydser alt hvad jeg kan - vil sige at jeg endnu ikke har oplevet at de var udsolgt, når de var på tilbud.. De har en del af dem :-)

Åh det lyder godt - jeg er helt spændt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Maja_4000

Har ingen erfaringer med SleeBee .. Vi har DuniDuo .. Med uld-dyne :b

Vi fik af vide at uld er bedst .. Da dun kan være med til at udvikle allergi - Eller noget i den retning

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

MetteMe skriver:

Har ingen erfaringer med nogle af poserne. Men der er vist forskel på deres fyld. Mener Voksi er af uld (vinterdynen) hvor Bilkas vist er med dun... Hvad der er bedst ved jeg af gode grunde ikke endnu -men skal selv have mig en Voksi da vi får den af min mor. Kender desuden to 3-børns familier der har brugt den samme Voksi til alle deres børn, så de holder vist godt

Vi får barnevogn af mine forældre, og vores penge til udstyr er ikke store - så jeg tænker at det til pengene er et godt køb. havde vi flere penge til udstyr, så tror jeg os helst jeg ville have en voksi - men er sikker på at Slee-Bee er ganske udemærket :-)

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Maja_4000 skriver:

Har ingen erfaringer med SleeBee .. Vi har DuniDuo .. Med uld-dyne :b

Vi fik af vide at uld er bedst .. Da dun kan være med til at udvikle allergi - Eller noget i den retning

Okay - det er jo også vigtigt at tage med i ens overvejelser

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

jeg har en sleebee og jeg er SÅ glad for den... den blev brugt rigtig meget..  så det er bare et godt køb  

Anmeld

7. juni 2011

millesofie

jeg har prøvet dem alle  og jeg synes de billige er lige så gode som voksiposen

den bedste synes jeg er drømmeposen pga at den har velkro lukning og det passer bare så godt til vores familie

men ta ud i butikkerne og "prøv" dem, åbne lukke og bære rundt (læg evt lidt vægt iden når du prøver)

Mvh Mille-Sofie som tidligere var prof. børnepasser, men nu er lykkelig mor til Tinke som har to drømmeposer

Anmeld

7. juni 2011

MetteMe

SommerBlomst skriver:

Vi får barnevogn af mine forældre, og vores penge til udstyr er ikke store - så jeg tænker at det til pengene er et godt køb. havde vi flere penge til udstyr, så tror jeg os helst jeg ville have en voksi - men er sikker på at Slee-Bee er ganske udemærket :-)

Helt forståeligt Man må jo spare hvor man kan Ville bare lige fortælle at der er forskel på indmaden i de to poser. Og som Maja_4000 skriver så er der nogle der fraråder dun, da det kan fremkalde allergi... 

Anmeld

8. juni 2011

kamtok

SommerBlomst skriver:

Okay - det er jo også vigtigt at tage med i ens overvejelser

Vi har ikke haft nogen problemer overhovedet. Dynerne er jo pakket ind i selve posen..

Anmeld

8. juni 2011

Frk.Munk

Nu har jeg fået købt en Slee-Bee, så vil tiden vise om vi bliver glade for den. Den skal jo først tages i brug sidst i november, syntes bare det var et godt tilbud, og det var vær at benytte sig af mens det var her  Tusind tak for alle de gode råde søde kvinder

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

Jeg har haft en billig kopi fra Silvan som jeg var MEGET tilfreds med..

Mine dagpleje unger har haft sleebee og en enkelt havde voksi... må indrømme at jeg bedst kunne lide sleebeen.... den var så meget nemmere at lukke ... kunne simpelthen ikke hitte rundt i alle de snore på voksien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.